Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy Autoit To Zrobi?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W temacie AutoIt'a jestem kompletnie zielony. Zabawę z tego typu programami zacząłem od AC Tool (może ktoś z was kojarzy), ale po pewnym czasie już przestał mi wystarczać :)

Aktualnie poszukuję języka programowania, za pomocą którego stworzyłbym bota do gier via www o następujących cechach:

- ostatecznie skompilowany do pliku .exe

- graficzny interfejs

- najważniejsze!: działa w tle (tzn. i program i przeglądarka będą zminimalizowane, a wszystko będzie śmigać)

Nie szukam takiego gotowego programu, lecz odpowiedzi na pytanie:

Czy AutoIt posiada możliwości wystarczające do stworzenia czegoś takiego?

Jeśli tak - bardzo, bardzo bym byl wdzięczny za wszelkie tuty/poradniki/dokumentacje (i polskie i angielskie) do tego programu, a także do ew. rozszerzeń (ff.au3 na pewno będzie potrzebne... czy coś jeszcze?)

Jeśli nie - za czym bardziej zaawansowanym powinienem się rozejrzeć? php/js? Java? Cpp z curlem?

Gdyby ktoś również znał jakieś dobre kursy tych języków (w pl i eng) - również sypnąłbym plusami za linki. Dobre czyli od zupełnych podstaw, bo dla mnie to jeszcze czarna magia.

Ta sygnatura jest pusta.

Opublikowano

powinno by bez komentarza ale się tak nie da wy głupie nooby z autoit nie wiecie na czym piszecie

w Autoit masz funkcje sendcontrol czy jakoś tak która działa zminimalizowanym oknie

Opublikowano

dołączam się do opini kilo_kartofli... bez komentarzy zbędnych