Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dopiero się uczę jak na razie umiem hello world :P a bardzo potrzebuje pewnej rzeczy, i tu rodzi się prośba do was programistów :P pomoglibyście mi napisać program, który skanowałby, najlepiej w tle pewnego programu, na samym jego środku, gdy pojawi się niebieski kolor, a najlepiej pewien obrazek, to dzwoni alarm. Nie wiem jakie są możliwości C++ lub delphi, jestem początkujący, ale taki kolor / obrazek musiało by wykrywać w dosłownie sekundzie, czy dałoby się takie coś zrobić? tzn na pewno się da, jednak czy wam się chce mi pomóc ? pisać jak coś kto by miał chwile, to opisze wszystko na PW.

Pozdrawiam.

Opublikowano

ty nawet nie jesteś początkujący

Hello World -_-

ale nawet jeżeli jesteś to nie powinieneś szukać pomocy tylko pierw samemu pomyśleć

Próbowałem już, nauczyłbyś się napisać taki program w 1dzień? to brawo ja nie potrafię, dobrze posługuję się językiem AutoIt,i napisałem to, ale tam nie da się tego zrobić w tle,i niestety wykrywa obrazek o wiele zbyt wolno.

Opublikowano

to masz pecha wybrałeś chujowy język nikt ci nie kazał uczyć się autoit3

prawda jest taka ze z najbardziej bezużytecznych języków autoit3 jest naj naj naj

Opublikowano

Kilo kartofli czy ty jestes nienormalny? nudzi ci sie w domu? jak nie chcesz mu pomoc to nie pisz idiotycznych postow niewnoszacych nic do tematu, nabijaczu cholerny. Ja nie potrafie mu pomoc wiec tu nie pisalbym, ale jak widze takich idiotow jak ty to nie moglem sie powstrzymac.