Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aplikacja na stanowisko kidModeratora - jasiek2020

jasiek2020

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

Jestem Jan i chciałbym aplikować na stanowisko kidModeratora. Aktualnie jestem studentem Informatyki na VI semestrze (za rok będzie można o mnie mówić Pan Inżynier) na specjalizacji Inżynieria oprogramowania rozszerzona o technologie internetowe i sieci komputerowe. Informatyka i programowanie są moją pasją, jestem w trakcie pisania pracy inżynierskiej, którą jest system do wsparcia małej gastronomii. Programuję głównie w JavaScript, jednak mam też mniejsze doświadczenie w Java, Lua, PHP, C++.

Miałem już również doświadczenie zawodowe - pracowałem w McDonald's na stanowisku Instruktora przez 3 lata, wymagało to ode mnie wiele samodzielnej nauki standardów i procedur, które musiałem również odpowiednio interpretować i przekazać pracownikom, byłem również wsparciem dla kierowników zmian.

Kilka lat temu prowadziłem swój projekt na platformie Multi Theft Auto San Andreas, projekt w pierwszym roku istnienia odniósł dość duży sukces, był również wybrany przez społeczność jako najlepszy serwer na platformie. Pełniłem tam funkcję Administratora RCON (najwyższa ranga), a moje obowiązki to głównie zajmowanie się sprawami graczy (Community Manager) oraz drobniejsze modyfikacje w zasobach (język programowania LUA). Wiązało się to również z administracją i moderacją forum, początkowo korzystaliśmy z MyBB, a następnie dokonaliśmy migracji na IPS.