Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć !

Jestem Marek i zajmuje się głównie Siecią i Bezpieczeństwem Systemów (Na codzień pracuje Jako Kierownik Zespołu Sieci i Bezpieczeństwa w Pewnym Instytucie Badawczym). Tak jak w temacie podejmę "pracy" jeśli można tak to określić Jako Administrator bądź Wspówłaściciel Nowego / W trakcie tworzenia lub istniejącego już Projektu.

Dlaczego ja? Gram w minecrafta już od przeszło 13 lat, widziałem wzloty i upadki wielu serwerów / sieci (w części tych upadków również uczestniczyłem), mam spore doświadczenie w kierowaniem zespołu jak i tworzeniem czegoś "od zera", jestem kreatywny, nadążam za aktualnymi trendami czy to po stronie GamePlayu czy też Marketingu.

Szukam miejsca (projektu) gdzie będę mógł zrealizować swoje pomysły co do organizacji i adaptacji oraz wskazać drogę na przyszłość ponieważ stawiam na rozwój, dodatkowo biegle ogarniam sieci (mx,fw), tworze procedury bezpieczeństwa biznesu/aplikacji, więc pod względem techniczym również mogę wspomóc, kwestie finansowe zostawiam do omówienia w wiadomościach prywatnych, jestem w stanie dołożyć $ lecz oczywiście na równych warunkach.

Co do moich wymagań to proszę o kontakt tylko osób które mają mi coś do przedstawienia i najlepiej są pełnoletnie (tutaj warunek niekonieczny ale fajnie jakbyś miał te +16 lat). Kontakt tylko i wyłącznie PW Discord (finzek).

Co mam do zaoferowania, rozwinę to w punktach (albo przynajmniej spróbuje):