Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mitygacja DDoS - Bezpieczeństwo - Administracja FreeBSD - SEO

Uncorrupted

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim portfolio usług. Jestem przede wszystkim samoukiem, administratorem systemów, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie FreeBSD, Linuksa, MySQL, Nginx, Apache i wielu narzędzi firm trzecich. Mam również doświadczenie w wielu innych dziedzinach, od copywritingu po marketing, usługi, których nie znajdziesz nigdzie indziej tutaj.

Discord: Shogun#5154

Stop DDoS

Zapobieganie i mitygacja skutków

Czy jesteś szantażowany, aby płacić pieniądze jakiemuś dzieciakowi od skryptów za "ochronę"? Czy martwisz się, że Twój projekt upadnie zanim jeszcze się rozpocznie? Skontaktuj się ze mną, a ja upewnię się, że nikt nie pokrzyżuje Ci planów. Moje środki ochrony mogą mieć charakter prewencyjny, ale mogę również analizować trwające ataki i podejmować niezbędne działania w locie oraz pracować w sytuacjach awaryjnych lub w razie potrzeby poświęcić noc, aż Twój serwer będzie wolny od problemów.

Z ponad dwudziestoma atakami zneutralizowanymi dla moich klientów do tej pory, mogę pochwalić się 100% wskaźnikiem sukcesu dla tej usługi.

Bezpieczeństwo

Jeśli jesteś nowy w świecie *nix, lub po prostu chcesz zabezpieczyć swój serwer na potrzeby przyszłych projektów, pomogę Ci to zrobić poprzez AnyDesk & Discord, obejmując wszystkie lub część tych tematów, bezpośrednio na powłoce Twojego VPS, VM lub serwera dedykowanego poprzez Putty działające na Twoim pulpicie.