Skocz do zawartości

Nie mogę uruchomić serwera minecraft na Linux Ubuntu Server

Polecane posty

Witam.

Mam pewien problem. Otóż mam postawioną maszynę wirtualną (VirtualBox) na linux ubuntu server i chciałem tam postawić serwer minecrafta. Wszystko szło dobrze do momentu pierwszego uruchomienia serwera. Gdy wpisałem komendę ./run.sh wyskoczyło powiadomienie  image.png. Po dłuższym oczekiwaniu nic się innego na ekranie nie pojawia oraz nie ma żadnych nowych plików w tym katalogu (np. eula) Szukałem na Internecie co może być powodem tego, ale tam pisało tylko o tym problemie gdy nie mam roota, a ja takiego tu posiadam. Bardzo proszę o pomoc ponieważ zależy mi na uruchomieniu serwera. Pozdrawiam 

9 minut temu, maslana3333 napisał:

czy aby na pewno masz pliki serwerowe pod linuxa?

Powiem szczerze nie wiem. Jestem trochę zielony w tym temacie, a z linux server bawię się dopiero od około 2 - 3 tygodni... Silnik jest to standardowy spigot 1.17.1, a plik run.sh był tworzony w nano, a jago zawartość toimage.png .

image.png

Edytowano przez Nipsyrk

Spigot jest silnikiem śmieciowym, weź sobie Papera.

W pliku startowym zalecam użyć flagi Aikara.

Posiadasz zainstalowaną Javę? Wyślij screenshota z komendy 'java -version'.

Edytowano przez Helios1993

11 minut temu, Helios1993 napisał:

Uruchom serwer bez screena i sprawdź jaki komunikat otrzymasz.

Jak już mówiłem nie do końca ogarniam linux serwer i nie jestem pewny czy o to chodziło 🙂

image.png

A czemu ty wpisałeś 'exit'? 🤔
Uruchom serwer ponownie w ten sposób, tym razem bez wpisywania tej komendy i najlepiej z silnikiem Paper.

19 godzin temu, Helios1993 napisał:

A czemu ty wpisałeś 'exit'? 🤔
Uruchom serwer ponownie w ten sposób, tym razem bez wpisywania tej komendy i najlepiej z silnikiem Paper.