Skocz do zawartości

Potrzebuję pomocy - Utracone konto

Polecane posty

Cześć. Więc tak, gram w lola od 10 lat (sprawdzałem wczoraj nawet z ciekawości datę założenia konta itp), ale w tym roku chyba nie logowałem się jeszcze do gry. Logując się na konto wyskoczyło iż mam wybrać nową nazwę przywoływacza bla bla, wpisałem nową nazwę i nagle moim oczom ukazało się konto 5 poziom bez niczego, kompletnie gołe... Moje stare konto, które miało masę postaci i skinów po prostu zniknęło. Pisałem do supportu, wyjaśniłem wszystko i podałem wszelkie szczegóły jakie tylko pamiętałem, ale w odpowiedzi otrzymałem: "TWOJE KONTO MA SIĘ ŚWIETNIE, ZALOGUJ SIĘ UŻYWAJĄC TYCH SAMYCH DANYCH CO KIEDYŚ BLA BLA", a gdy to robię to wrzuca mnie na nowe konto... Ktoś może mi wyjaśnić CO SIĘ ODJANIEPAWLIŁO, bo ja nie rozumiem a trochę nie grałem i nie jestem na bieżąco. Co muszę zrobić? Jak odzyskać konto? 

Dzięki z góry za odpowiedzi, będę nagradzać każdą pomoc. 🙂 

Pozdrawiam.

Witam,

jesteś pewny, że zalogowałeś się za pomocą poprawnych danych?

Musisz pamiętać, że na mailu możesz mieć kilka kont jednocześnie, dlatego polecam Ci wysłać prośbę o wysłanie wszystkich nazw użytkownika na pocztę:

https://recovery.riotgames.com/en/forgot-username

Jakiś czas temu została dodana możliwość logowania do wszystkich regionów za pomocą jednego konta, dlatego wykonanie czynności wspomnianej powyżej byłoby najrozsądniejsze.

Pozdrawiam.

No właśnie problem w tym, że jestem pewien na 99%, że loguje się poprawnie.. Oni w odpowiedzi również wysłali mi nazwę użytkownika i była ta sama którą próbuje się logować 😕 

EDIT. 

Problem rozwiązany, support wreszcie zrobił wszystko jak trzeba i przyznali, że błąd leżał po ich stronie. 

Edytowano przez Szrama1133

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się