Skocz do zawartości

Poszukuje ludzi kreatywnych do serwera RolePlay (Pomysłodawców)

Polecane posty

Hejka.
Kim jestem? Jestem Programistą i zapaleńcem. Kocham pracować z ludźmi kreatywnymi. Tworzyć coś co ludzie z chęcią zapamiętają.

Tak jak w tytule. Poszukuje Pozytywnie zakręconych i kreatywnych osób do stworzenia serwera RolePlay!

Tak wiem, było multum takich ogłoszeń.
Ale co będzie wyróżniać nasz serwer? Cały napisany przeze mnie od 0 (pluginy, strona)!

Nawet nie chce pluginu Vault na serwerze by cała ekonomia polegała na serwerowej walucie(item).

Kogo poszukuje?
Osób, które mają fajne pomysły. Grałeś na podobnym serwerze, bądź marzy Ci się fajny serwer pisz do mnie! Masz pomysł na cały system Firm, urzędu serwerowego  itp. ? Atakuj do mnie!
Chce zrobić coś czego jeszcze nie było. Nie będzie to serwer z gotowców, wielu Skriptów itd. Chce go stworzyć od 0... taki jaki razem sobie wymarzymy!

Z takich innowacyjnych rzeczy to chce bardzo połączyć strone WWW wraz z całą rozgrywką. Po więcej szczegółów zapraszam na DC.
Stworzymy coś zarypiaszczego! Tylko potrzeba nam ludzi, którzy mają pomysł...  Jak można rozbudować różne aspekty związane z rozgrywką oraz budową mapy.

Ps. To nie ogłoszenie w stylu: Szukam Admina itd.
Poszukuje osób z pomysłami, z chęcią rozwiązywania problemów a w nagrodę zaoferuje rangi w zależności od zaangażowania.

Zapraszam do kontaktu DC:      Kkiomen#7618

"Ps. To nie ogłoszenie w stylu: Szukam Admina itd.", a czym w takim razie jest? Projekt ciekawy i rozpisałeś to też nawet spoko, ale jednak w jakim sensie nie szukasz administracji? Oferujesz rangi w zależności od zaangażowania, a w pewnym sensie jest to w mojej opinii, szukanie administracji. Tak czy siak, projekt nawet ciekawy i rozpisałeś to też fajnie.

Będę wdzięczny jeżeli wejdziesz na mój profil i zobaczysz moje projekty 😉

Przed chwilą, Kamiszewsky napisał: