Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Bardzo Powazny Problem I To Nie Jeden Wejdz I Pomoz Niedorajdzie !

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka ,

otoz ostatnio chcialem zalozyc wlasny prywatny serwer do gry metin2 :) . Mówie od razu ze jestem w tym totalnie zielony (byłem i jestem nadal w tym zielony :D) . Moze napisze co i jak robilem i bledy ktore wydaje mi sie ze popelnilem . Od razu pragne nadmienic iz korzystalem z wielu tutkow a to i tak nie dalo efektu.Tak wiec zaczynajmy

Jestem posiadaczem win 7 32 bity , neostrady oraz modemu :) . Wiec sprawa jak dla mnie jest skomplikowana .

Pierwszy tut z jakiego korzystalem to tutek dla totalnie zielonych(oraz tutek na yt 50/50) , ladny zgrabny podzielony na pare waznych punktow miedzy innymi oss (czyli serw dla 1 osoby a ja chcialem dla paru wiec zaczalem korzystac od punktu hamachi) . I tak :