Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Powrót na pl + jakiś mobber hack

takjse3210

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Chciałbym sobie wrócić na pl ale jak pomyśle ze nawet pelerynek tam nie będę mieć na start to to ogromnie zniechęca. 😕 Są jakieś hacki które działają jak pelerynki? Fajnie by było jak by było tez coś do bicia metkow szybszego. Jestem w tym kompletnie zielony. Ostatni raz na plu grałem w 2010 a tak to na privach. Z góry dziękuje i przepraszam, jeśli to zły dział 🙂

Opublikowano

Polecam Ci m2boba. Zapłacić 10 euro za 30dni i masz w nim wszystko i zawsze będzie działał. Aktualizacje są na globalne serwery i wszystkie funkcje działają.

Opublikowano

A coś darmowego na początek? Nawet nie wiem czy tam zostanę na dłużej :/ 

Pobrałbym sobie kamer moda ale jak chce pobrac to wyskakuje stronka z adfly i żeby kontynuować prosi o pozwolenie na powiadomienia a nie chce syfu w przeglądarce 😕 Macie może bezpośredni link?

Opublikowano
45 minut temu, takjse3210 napisał:

A coś darmowego na początek? Nawet nie wiem czy tam zostanę na dłużej 😕

Pobrałbym sobie kamer moda ale jak chce pobrac to wyskakuje stronka z adfly i żeby kontynuować prosi o pozwolenie na powiadomienia a nie chce syfu w przeglądarce 😕 Macie może bezpośredni link?

Zezwól na powiadomienia, pobierz, później zablokuj powiadomienia ;v

Opublikowano