Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z wydajnością

Foson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie powiem, że jestem zielony w tych spawach, a mianowicie mam problem z wydajnością laptopa, kupiłem go tydzień temu, niżej podam parametry, problem mam z grami, w lolu/cs gdzie fps sięgają okolo 30-50max.

Próbowałem wchodzić w panel sterowania, ekran i tak ustawić wysoką wydajność na aplikację, ale to nic nie daje, a do tego w tym oknie pojawia się procesor GPU - oszczędzanie energii i proces GPU - wysoka wydajność i w obu tych rubrykach mam tą samą kartę graficzną R7, gdzie według mnie w jednym powinna być R7 a w drugim R5.

Procesor AMD FX-7500 RADEON R7, 10 COMPUTE CORES 4C+6G

RAM 8GB

Karty graficzne

-AMD Raden R5 M230 SERIES

-AMD Radeon R7 Graphics

System to win 10 64bity

Wydaje mi się, że wymagania takich gier jak league of legends czy csgo są spełnione, a grać się nie da. System był dwa dni temu aktualizowany, aktualizacje kart graficznych też najnowsze, nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Czytałem, że to może być tak, że gry chodzą na dedykowanej karcie graficznej, tej R7, a jak je zmienić nie mam pojęcia. Drugim problemem jest to, że wcześniej jak wchodziłem w wydajność w ustawieniach karty radeon to pokazywało mi zużycie obu kart, a teraz tylko tej R7 Graphics, jakby drugiej nie było. Nie wiem co więcej mogę podać, nie znam się zbytnio na komputerach, liczę na waszą pomoc.

graphic.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.