Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Plugin na drop stone 1.15.2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poszukuję pluginu na drop ze stone na wersję 1.15.2. Może być prosty, choć wiadomo, lepiej gdyby znalazł się jakiś bardziej rozbudowany. Nie działa mi ani OtherDrops, ani Stone Drop. Ewentualnie mógłbym zainstalować także skrypt, ale ktoś musiałby mi wytłumaczyć jak, bo nigdy nie używałem, więc jestem w tym totalnym laikiem 😄 

Opublikowano
Dnia 23.04.2020 o 16:26, LoveGamePL napisał:

Witam, poszukuję pluginu na drop ze stone na wersję 1.15.2. Może być prosty, choć wiadomo, lepiej gdyby znalazł się jakiś bardziej rozbudowany. Nie działa mi ani OtherDrops, ani Stone Drop. Ewentualnie mógłbym zainstalować także skrypt, ale ktoś musiałby mi wytłumaczyć jak, bo nigdy nie używałem, więc jestem w tym totalnym laikiem 😄 

Zapraszam Pv podam skrypt ^^ 

Dnia 23.04.2020 o 17:12, Okoral789 napisał:

Stone Drop

KURDE nie widzisz że napisał że mu nie działa ?

Posty: 10, 25, 50,100125, 150, 175, 200225250, 275, 300, 325, 350, 375, 400, 425, 450, 475, 500

Opublikowano
Dnia 23.04.2020 o 16:26, LoveGamePL napisał:

Czemu ci nie chcą działać te 2 pluginy?

Opublikowano

Aktualnie nie ma żadnego pluginu na drop ze stone bo to duży plugin i trzeba nad nim trochę popracować a nikomu się nie chce 😜 

Proponuję znaleźć skryptera, który napisze ci skrypt może nawet lepszy niż plugin, bądź pluginera który napisze ci plugin taki jaki chcesz. Można się też samemu nauczyć bo wiedza nie boli 🙂 

Opublikowano