Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Problem z internetem na jednym urządzeniu

krystianpolanow

Pytanie

Opublikowano

Witam

Jakiś czas temu nabyłem laptopa msi GS60 6QD

AOavFHh.png

Aktualnie jestem studentem i zwykle mieszkam w centrum miasta w kamienicy gdzie jest internet w budynku rozdzielany. Wszystko działa strony się ładują, problemu nie ma. 

Jednak w związku z ostatnią sytuacją w kraju i na świecie musiałem wrócić do domu rodzinnego na wieś. Rodzice mają podłączony światłowód i wykupiony pakiet 500/50. Wszystko śmiga, netflix, speedtesty pokazują 300 400 500 downloadu, internet nie spowalnia stabilny i wgl. Ale, mój laptop ww. msi, buntuje się przeciwko tej sieci i wyrzuca mi taki syf: 

nKtrPT0.png

Tak jak wcześniej napisałem, na innych urządzeniach w domu internet działa bezproblemowo. Oto karta sieciowa laptopa:

Iu488sc.png

I co ciekawe po wyłączeniu i włączeniu karty sieciowej Ethernet z poziomu menadżera urządzeń, prędkość łącza powraca do normy ale tylko na jakieś 5-10 minut, później to samo co wyżej. To jest ss speedtestu przeprowadzonego tuż po restarcie karty sieciowej:

aRBG8U1.png

Jak widać internet bum tralala zapierda.... Ale tylko przez chwilę. 

Dodatkowe informacje:

-Występują "Dziwne lagi" (Podczas grania np. w lola gra się ścina tak jakby ping skakał ale co ciekawe ping nadal wynosi 30-50ms)

-Pomimo iż nadal zachowują się na speedtescie około 4mb/s to i tak strony takie jak Facebook potrafią się ładować ok minuty.