Skocz do zawartości

Problem - kamermod nie działa

Polecane posty

Witam, wczoraj zainstalowałem omyłkowo metin2 w wersji ENGLISH (GB) WEST, rozpakowałem w nim kamermoda i wszystko działało. Jednak doszedłem do wniosku, że chciałem zagrać na serwerze Polskim, z czego zainstalowałem klienta polskiego i tam też rozpakowałem kamermoda, lecz już nie działa. Próbowałem odinstalować wszystkie wersje metina i zainstalować moda tylko na wersji polskiej, nic z tego. Klikam "Start" to nic się nie dzieje. Może jakieś biblioteki się zapisały, może zostały jakieś ślady... nie wiem, nie znam się na tym. Proszę o pomoc

Zainstalowałem również klienta na STEAM, kliknąłem start, wszystko odpaliło, problem w tym, że przy opcji na steam gdy uruchomi się metin, trzeba wpisać passy. Jak wiadomo teraz pasów już nie ma bo łączy automatycznie przez GF albo konto steam.

Przy okazji chciałbym również spytać czy istnieje cokolwiek innego darmowego na Global PL w tych czasach 😄 5 dyszek za m2boba to troszke dużo

Edytowano przez kickflip

odpowiedział bym na większość ale odpowiem na jedno pytanie (coś darmowego)

NP: memorybreak  , lalakerv3

Proszę 

AmaZing.png.8b7c5f983e927d30c56e9455e17a9da1.png

DISCORD:AmaZing#3986

1 minutę temu, kickflip napisał:

yy No dobrze, dzięki chociaż za tyle 😄 lalaker? można prosić stronę? bo dużo tego na necie a nie chce trafić na syf

Chcesz cheaty , okej... kolega wyżej podał nazwy które wystarczy wpisać w GOOGLE.. wpisałem i znalazłem bez żadnego problemu =.=

https://lalaker1.net/

image.png

@up po prostu nie chciałem trafić na "pseudo"prywatną stronę która uważa się za oficjalną a zarazem daje dobre keyloggery, bo jest i kilka takich na google :)

@memorybreak jedyna darmowa działająca funkcja to wallhack xd

• Aive zmienił tytuł tematu Problem - kamermod nie działa

A powie ktos gdzie ten kod znajde do rejestracji czy musze kupic??? pytam bo albo slepy jestem albo glupi skoro to jest darmowe ..... 😄 😄 😄

Dnia 24.03.2020 o 14:24, kickflip napisał: