Skocz do zawartości

Szukam skryptu na losowe TP

Polecane posty

Witam, szukam skryptu bądz pluginu na losowe tp komenda, WAZNE jest zeby mozna bylo wybrac swiat na ktory ma teleportowac,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

command /rtp:
	trigger:
		set {x} to random integer from "0" to "256"
		set {y} to random integer from "0" to "256"
		set	{z} to random integer from "0" to "256"
		set {xyz} to "%{x}% %{y}% %{z}%"
		teleport player to {xyz}
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"

Albo po prostu pobierz plugin sobię https://dev.bukkit.org/projects/random-teleport

Edytowano przez Salvadorekk

giphy.gif
Jeżeli pomogłem zostaw Serduszko!❤

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up Nie teleportuje w losowe miejsce na innej mapie, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

To po prostu pobierz plugin jest skrypt wgl nie potrzebny do tego 


giphy.gif
Jeżeli pomogłem zostaw Serduszko!❤

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up no wlasnie w pluginie tego tez nie ma albo zle ustawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

command /rtp [<world>]:
	trigger:
		set {damage.%player%} to true
		set {x} to random integer between -1000 and 1000
		set {y} to 133
		set	{z} to random integer between -1000 and 1000
		set {xyz} to "%{x}% %{y}% %{z}%"
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"
		if arg-1 is set:
  			teleport player to spawn of world "%arg-1%"
			wait 1 tick
			teleport player to {xyz}
  		else:
			teleport player to {xyz}
on join:
	clear {damage.%player%}
on death of player:
	clear {damage.%victim%}
on damage:
	if damage is caused by fall:
		if {damage.%player%} is true:
			cancel event
			clear {damage.%player%}
		else:
			stop

Powinno działać 😄


Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano

@up

[02:05:02] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading rtp.sk...
[02:05:02] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: set   {z} to random integer between -1000 and 1000 (rtp.sk, line 6: set       {z} to random integer between -1000 and 1000')
[02:05:02] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: teleport player to spawn of world "%arg 1%" (rtp.sk, line 10: teleport player to spawn of world "%arg 1%"')
[02:05:02] [Server thread/ERROR]: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (rtp.sk, line 21: if {damage.%player%} is true:')
[02:05:02] [Server thread/ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (rtp.sk, line 24: else:')
[02:05:02] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 4 errors while reloading rtp.sk!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
command /rtp [<world>]:
	trigger:
		set {damage.%player%} to true
		set {x} to random integer between -1000 and 1000
		set {y} to 133
		set {z} to random integer between -1000 and 1000
		set {xyz} to "%{x}% %{y}% %{z}%"
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"
		if arg-1 is set:
  			teleport player to spawn point of world arg-1
			wait 1 tick
			teleport player to {xyz}
  		else:
			teleport player to {xyz}
on join:
	clear {damage.%player%}
on death of player:
	clear {damage.%victim%}
on damage:
	if damage is caused by fall:
		if {damage.%victim%} is true:
			cancel event
			clear {damage.%victim%}
		else:
			stop

spróbuj ten

Edytowano przez GamePL7

Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

@up tepa cały czas w to samo miejsce 😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.05.2020 o 18:50, Mleczyk1 napisał:

@up tepa cały czas w to samo miejsce 😕

nawet jeśli na ten sam świat? 


Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mleczyk1 napisał:

@up tak

command /rtp [<world>]:
	trigger:
		set {damage.%player%} to true
		set {_x} to random integer between -1000 and 1000
		set {_y} to 133
		set	{_z} to random integer between -1000 and 1000
		set {_xyz} to "%{_x}% %{_y}% %{_z}%"
		wait 1 tick
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"
		if arg-1 is set:
  			teleport player to spawn of world "%arg-1%"
			wait 1 tick
			teleport player to {_xyz}
  		else:
			teleport player to {_xyz}
on join:
	clear {damage.%player%}
on death of player:
	clear {damage.%victim%}
on damage:
	if damage is caused by fall:
		if {damage.%player%} is true:
			cancel event
			clear {damage.%player%}
		else:
			stop

teraz nie powinno

Edytowano przez GamePL7
poprawka

Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up [Skript] Reloading rtp.sk...
[18:49:40] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: teleport player to spawn of world "%arg-1%" (rtp.sk, line 11: teleport player to spawn of world "%arg-1%"')
[18:49:40] [Server thread/ERROR]: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (rtp.sk, line 22: if {damage.%player%} is true:')
[18:49:40] [Server thread/ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (rtp.sk, line 25: else:')
[18:49:40] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading rtp.sk!
>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Mleczyk1 napisał:

[18:49:40] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: teleport player to spawn of world "%arg-1%" (rtp.sk, line 11: teleport player to spawn of world "%arg-1%"')
[18:49:40] [Server thread/ERROR]: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (rtp.sk, line 22: if {damage.%player%} is true:')
[18:49:40] [Server thread/ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (rtp.sk, line 25: else:')

command /rtp [<world>]:
	trigger:
		set {damage.%player%} to true
		set {_x} to random integer between -1000 and 1000
		set {_y} to 133
		set	{_z} to random integer between -1000 and 1000
		set {_xyz} to "%{_x}% %{_y}% %{_z}%"
		wait 1 tick
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"
		if arg-1 is set:
  			teleport player to the arg-1's spawn
			wait 1 tick
			teleport player to {_xyz}
  		else:
			teleport player to {_xyz}
on join:
	clear {damage.%player%}
on death of player:
	clear {damage.%victim%}
on damage:
	if damage is caused by fall:
		if {damage.%victim%} is true:
			cancel event
			clear {damage.%victim%}
		else:
			stop

 


Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up dalej w to samo miejsce

Temat do zamknięcia, zrobiłem samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2020 o 15:59, Mleczyk1 napisał:

@up dalej w to samo miejsce

Temat do zamknięcia, zrobiłem samemu

Nie jest to raczej możliwe, że tepa w to samo miejsce, gdy jest zmienna tymczasowa


Jeśli ci pomogłem to daj lajka ❤️ 

powrót na mpc chyba nie był dobrym pomysłem xD
powrot.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...