Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

TS3 - pytania początkującego użytkownika

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) Mam pewne pytania odnośnie team-speak'a. Czy jest bezpieczny? Czy ktoś może poznać moje ip? Wgrać mi wirusa czy też zhakować sprzęt przez ten program? Dowiedzieć się jakie mam hasła itp? 

Jakie prawa ma zwykły użytkownik a jakie admin? 

Jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o ten program, więc mogę mieć głupie pytania :)

Opublikowano

To jest internet, korzystając z obojętnie jakiego komunikatora trzeba uważać. Najlepiej nie klikać w linki których nie jesteś pewna. Przez same korzystanie z TS'a nikt nie może Ci nic wgrać ani wyciągnąć haseł. 
Co do uprawnień to wszystko zależy od tego jak ustawione są permisje lecz na większości serwerów jest podobnie. 
Nie ma głupich pytań. 🙂 Są tylko głupie odpowiedzi. 

sygnatura.png

Opublikowano
16 minut temu, Anastazja8112 napisał:

Dziękuję, czyli w sumie mogę pobrać i z niego korzystać w miarę bezpiecznie.

Ten adres ip naprawdę można komuś sprawdzić? 

Tylko 'administratorzy' serwera mogą posiadać dostęp do adresacji IP (np. właściciel).

Chyba, że ktoś źle ustawił uprawnienia serwerowe i nadał permisję na jaką inną rangę.

Zalecam korzystania z większych serwerów.

Opublikowano

Tak adres IP można sprawdzić lecz trzeba mieć również do tego permisje 🙂 na większości serwerów tylko najwyższa administracja ma do tego dostęp a na niektórych całkiem odbierają sobie taką możliwość. 

sygnatura.png

Opublikowano
1 minutę temu, Anastazja8112 napisał: