Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

RafalR/Karelion – Administrator CMS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PiKIJ84.png

Hej, cześć witam. Nazywam się Rafał, lat liczę sobie 20. Obecnie studiuję jakże szanowny kierunek "Bezpieczeństwo w cyberprzestrzenii" na jednej z wrocławskich uczelni 🙂 Zajmuję się administracją wszelakich systemów zarządzania treścią – od malutkich stron typu portfolio, przez sklepy internetowe po wszystkie "kombajny" 😛

Baza, na której aktualnie oferuję swoje usługi

• Wordpress, Joomla, Dokuwiki, Mediawiki, OSTicket oraz inne;
  • IPS Community Suite, My Bulletin Board, WoltLab Suite, phpBB oraz inne;

Algorytm wykonywania usługi

Przez te lata nabierania doświadczeń z różnych tematyk wypracowałem sobie uniwersalny algorytm prowadzenia stron. Opiera się on przede wszystkim na zapewnieniu podstawowych składników bezpieczeństwa w aplikacji. Po każdym wykonanym elemencie algorytmu analizuję pod kątem popełnionych błędów i niweluję je.

Obecnie (nie)wykonywane przeze mnie usługi

• + Wgrywanie oraz instalacja wybranego przez klienta silnika CMS, na którym chce oprzeć swoją stronę internetową;
  • + Personalizacja strony pod preferencję użytkownika – ustanowienie funkcjonalności forum, ilość treści na stronach zredukowana do minimum, podstawowe rozszerzenia;
  • + Podstawowe zabezpieczenie stron pod kątem ataków – przede wszystkim zabezpieczenie przeciwko wszelakiej masy spambotów, podstawowe zabezpieczenie katalogu administracyjnego;