Skocz do zawartości

Błąd pobierania statusu - połącz się bezpośrednio


Polecane posty

Problem jak w tytule, hosting csrv, od hostingu 9 dni nie dostaje odp a serwera mam troche dłużej, z 14 dni jakoś, na discordzie csrv nie ma żadnej pomocy totalnie, nikt nie wie o co chodzi i z tego co wiem nikt nie ma z tym problemu. Otóż kiedy konsola jest otwarta w przeglądarce, widać moje MOTD, kiedy zamykam konsole, robie refresh i MOTD znika pokazuje sie taki napis. Śmieszne co? Nieee, to nie wina pluginu ani configu, konfiguracja jest dobra serwer nie laguje, pluginy które robiły errory zostały usunięte, MOTD nawet robiłem bez pluginu, w linijce motd= w server properties. To oczywiście też nic nie dało, działanie takie same, użyłem wszystkich pluginów na MOTD, a nawet skriptów, a nawet metodą vanilla bez tego i tego czyli standardoiwa linijka motd. Pomóż ktoś nie znalazłem niestety odp na necie, trafiłem na posty na tym forum ale gość napisał rozwiązałem, i nie napisał jak. Totalnie nie wiem o co chodzi, nawet aternos tak nie ma co już mnie rozye....

Help na prawdę wieżę że ktoś tu miał podobny problem. Proszę nie pisać o  oczekiwaniu na support, że 48 godzin roboczych, tylko i wyłącznie jakaś pomoc a nie dołowanie. 

hh.PNG

Pss, nie nie dodawałem ikony, stwierdziłem że to przez nią, jednak nie, no cóż probowałem wszystkiego, dodam że dziś cały dzień robiłem restarty i MOTD było, robiłem reloady wyłączałem i włączałem serwer i MOTD nie znikało, teraz dopiero włączyłem PC wyszedłem z serwera i patrzę jep, brak MOTD, więc wina leży po stronie hostingu to już wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • Biter. changed the title to Błąd pobierania statusu - połącz się bezpośrednio

Daj mi kilka informacji 

 

Zakładam  że otrzymałeś domenę i ip servera 

Powiedz mi czym się łączysz z serverem 

 

Nie masz jakiegoś pluginu lub hosting nie ma jakiegoś otwartego portu który udostępnia status servera np. strona internetowa ? 

 

czy sprawdzałes plik bukkit.yml ?

 

 

Jeżeli to nie pomaga to niestety napisać do wsparcia oni szybciej to rozwiążą bo to nie jedyny przypadek  

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...