Skocz do zawartości

Problem z rejestratorem xBlitz z9

Polecane posty

Witam, tak jak w temacie mam problem z owym rejestratorem. Od jakiegoś czasu rejestrator nagrywa, wyłącza się samoczynnie na kilka minut, po czym znowu się włącza i robi to samo. Wie ktoś co może być problemem? Jeśli jest uszkodzony to mogę go oddać jeszcze na gwarancji. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.

Zwarcie lub jeżeli czas wyłączania jest stały to prawdopodobnie pada układ scalony odpowiadający za zasilenie tego lub kondensatory SMD, powiedz mi czy w trakcie jego pracy rejestrator się nagrzewa?. Wyślij zdjęcie płytki (środka)

Jestem programistą, zaufaj mi :)

Tzn, źle to ująłem. Rejestrator działa cały czas, lecz przestaje nagrywać. 

Czasami przerwa w nagrywaniu wynosi 5, czasami 10 min.

Czyli rejestrator normalnie nagrywa ale zacina się na 5 minut i potem znów nagrywa?

Przed chwilą, nycaffjs napisał:

Czyli rejestrator normalnie nagrywa ale zacina się na 5 minut i potem znów nagrywa?

Dokładnie tak!

No to może być problem z oprogramowaniem kamery, lub uszkodzenie matrycy aparatu od nadmiernego naświetlania zbyt jasnym światłem.

Aktualizacja oprogramowania powinna znajdować się gdzieś w ustawieniach kamery jako aktualizacja firmware.

Upewnij się też że masz wystarczająco miejsca na karcie pamięci/wewnętrznej pamięci jeżeli taką urządzenie posiada.

Edytowano przez nycaffjs

4 godziny temu, nycaffjs napisał:

No to może być problem z oprogramowaniem kamery, lub uszkodzenie matrycy aparatu od nadmiernego naświetlania zbyt jasnym światłem.

Aktualizacja oprogramowania powinna znajdować się gdzieś w ustawieniach kamery jako aktualizacja firmware.

Upewnij się też że masz wystarczająco miejsca na karcie pamięci/wewnętrznej pamięci jeżeli taką urządzenie posiada.

Mam dużo miejsca, aktualizacji takowej nie znalazłem w opcjach.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!