Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komunikacja między serwerem Minecraft i Pythonem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć 

Jestem zupełnie zielony w tematyce. Chciałem uczyć się pythona jednocześnie grając w minecraft korzystając z książki "Nauka programowania z mInecraftem".

Niestety książka jest z 2016 roku i przez to aktualny soft i oprogramowanie nie działa tak jak opisuje to autor.

Mój serwer stoi na Win10 64 bit

Mam zainstalowaną Java 8 Update 231

Python 3.8.1

Serwer to CraftBukkit Spigot z gita

No i niestety wpisywany przez mnie banalny programik w pythonie nie działa. Podaję kod:

Cytat

from mcpi.minecraft import Minecraft
mc=Minecraft.create()
x=10
y=110
z=12
mc.player.setTilePos(x,y,z)

W wyniku jego wykonaniu otrzymuję coś takiego:

Cytat

Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\krzys\Desktop\programowanie minecraft\PythonMinecraft\zmienne\teleportuj.py", line 2, in <module>
    mc=Minecraft.create()
  File "C:\Users\krzys\AppData\Local\Programs\Python\Python38\lib\site-packages\mcpi\minecraft.py", line 205, in create
    return Minecraft(Connection(address, port))
  File "C:\Users\krzys\AppData\Local\Programs\Python\Python38\lib\site-packages\mcpi\connection.py", line 17, in __init__
    self.socket.connect((address, port))
ConnectionRefusedError: [WinError 10061] Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia

Spędziłem już nad szukaniem rozwiązania 4-5 godzin i nic nie znalazłem, czy ktoś jest w stanie mi pomóc w rozwiązaniu tego błędu?

Pozdrawiam