Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie

W zasadzie nie bardzo wiem od czego zacząć, jestem laikiem w sprawach budowy servera od zaplecza ale jako "weteran" serverów minecraft survival+gildie mam chęć stworzenia czegoś co mogą docenić nowi jak i starsi gracze tego trybu. Szukam kompetentnej i uczciwej osoby która przeleje moją myśl na papier. Nie poznałem się jeszcze na tym, wiem że duża część pisze o swoich projektach a tak naprawdę po prostu są w jakiś sposób przepisane z czegoś tam, nie chce nikogo obrażać każdy robi jak uważa, rezultaty widać i tak potem po pracy. Nie będę pisał również o stworzeniu czegoś innowacyjnego jak to zawsze właściciele innych serverów się szczycą (a jak już wspomniałem wszystko 1:1 z innych podupadłych serverów zaczerpnięte) Jeżeli coś jest na "rynku" i funkcjonuje dobrze a na dodatek potrafisz zaoszczędzić czas i zmodernizować to pod moją myśl, dlaczego nie skorzystać by z tego ? Oczywiście wszystko pod warunkiem że działa sprawnie i nie niszczy całej pracy. Mam głowę pełną pomysłów, rozwiązań aby usprawnić i polepszyć rozgrywkę w tym trybie - parę z nich może i były kiedyś gdzieś wykorzystane ale jednak czegoś im brakowało do perfekcji a ja myślę że z twoją pomocą stworzymy coś co będzie prosperowało. Hmmmm co chciałbym jeszcze dodać, strasznie irytuje mnie fakt iż większość właścicieli serverów kompletnie nie wiedzą jak ludzie bawią się w te grę. Co chce przez to powiedzieć ? Wielu właścicieli nie jadło nigdy dobrych wypieków i nie próbują własnych, przez co servery które tworzą są szajsowe, nie jest kwestią stworzyć coś na czym ty sam byś nie grał, a ja własnie chciałbym stworzyć coś gdzie będę mógł sobie przypomnieć stare dobre czasy kiedy to w mc nocki się zarywało ?

Podsumowując :

• Poszukuje technika który zaopiekuje się moimi myślami i zdoła to poskładać w działającą całość