Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

maniek1

Pytanie

Opublikowano

Witam wszystkich i dziękuje z góry za przeczytanie mojej wiadomości. Przez jakiś czas nie jestem wstanie w pełni korzystać z komputera, ponieważ w różnych momentach pracy  wyświetla się bluescreen , którego zdjęcie załączyłem do posta.  Nie znam się na komputerach i chciałem się was poradzić jak rozwiązać ten problem. Bluescreen tak jak napisałem wcześniej pojawia się czasami chwilę po uruchomieniu komputera, czasami po kilkunastu minutach, a nawet po godzinie. Nie zaobserwowałem jakiejś zależności pomiędzy nimi.  Jeżeli spotkaliście się już wcześniej z takim problemem lub po prostu wiecie jak sobie z nim poradzić  to będę wdzięczny za każdą informacje.

Pozdrawiam

69790675_502489820528208_2960165608718598144_n.jpg

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawdopodobnie uszkodzona kość pamięci RAM. 

Jaką masz pamięci RAM? Podłączałeś przenośne urządzenia w ostatnim czasie?

#edit

Podaj specyfikację komputera

Pobierz ComboFix i wklej raport z niego

Opublikowano

Kurde ni przyczyn może być naprawdę wiele, zamieszcze ci przykładowe rozwiazania jakie znalazlam w necie:

Przywracanie systemu: jeżeli błąd pojawił się pierwszy raz, warto spróbować skorzystać z tego systemowego narzędzia. Przywróci ono sterowniki, pliki rejestru oraz inne ważne dane do stanu sprzed wystąpienia awarii. Jeżeli metoda zadziała, problem najprawdopodobniej był czysto software’owy.