Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie gier w Unity 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam do was pytanie odnośnie tworzenia gier w Unity 3D. Otóz od pewnego czasu tworzę grę na tym silniku. Jestem początkujący więc mam i natchnienia oraz wątpliwości, dlatego piszę tu. Czy w dzisiejszych czasach warto tworzyć jakiekolwiek gry w Unity 3D, grywalne oraz które by przykuły uwagę chociaż setki ludzi? Jeśli tak to jaka tematyka gry was by interesowała, co byście chętnie zobaczyli w takiej grze?

Trochę o projekcie...

-3D

-Widok z pierwszej osoby

-Średnia powierzchnia gry

-Paski Zdrowia i Energii

-Mała ilość przedmiotów do zebrania (kamień, patyk, latarka, toporek)

-Podnoszenie przedmiotów

-Wyświetlanie ekwipunku, a w nim podniesione przedmioty

-Stackowanie, Dzielenie stacków oraz przestawianie przedmiotów

-Wyświetlanie przedmiotów w dłoni

Gra jest nastawiona na eksplorację mapy w celu poszukiwania różnych przedmiotów, poczynając od patyka do toporka

Kolejne nurtujące mnie pytanie to, to czy grę warto zrobić pod eksplorację w mrocznych warunkach (noc, dziwne/straszne odgłosy, muzyka trzymająca w napięciu) oraz nie zostać zjedzonym przez jakiegoś tam potwora... coś w typie Slendermana czy może jednak dodać NPC z którymi będziemy mogli walczyć?

Czekam na opinie oraz rady :)

Pozdrawiam

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej!