Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nie wyświetla się prefix grupy EssentialsX - spigot 1.14.4

Ferros®

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam nietypowy problem, bo albo coś przeoczyłem, albo nie mam doświadczenia wystarczającego, ale chodzi mi o to, że gdy dodając grupy w luckperms'ie, albo w GM i dołączając do nich, nie przenosi mnie, dodam też, że po włączeniu w essentials formatu, który wyświetla nazwę grupy w której aktualnie jestem, na czacie gdy coś pisze pokazuje mi [default] nick: wiadomość. Poratuje ktoś, bo już nerwy mnie biorą na to, nie mam już bladego pojęcia gdzie to poprawiać..

Dodatkowo załączam SS'a:

Eb23iNl.png

Wpisuje: /lp user StyXiu parent add headadmin

następnie /lp listgroups

a jeszcze dodatkowo ustawiam prefix na samego gracza, ale jak widać na ss nic to nie dało, ponieważ ani grupa, ani prefix na gracza nic nie daje.

[17:46:29] [Server thread/INFO]: StyXiu issued server command: /lp listgroups
[17:46:43] [Server thread/INFO]: StyXiu issued server command: /lp user StyXiu meta addprefix 1 ETest
[17:46:43] [pool-516-thread-1/INFO]: [LP] LOG > (Prosiŕ) [U] (Prosiŕ)
[17:46:43] [pool-516-thread-1/INFO]: [LP] LOG > meta addprefix 1 ETest
[17:46:44] [Async Chat Thread - #1/INFO]: [default]  ~Prosiŕ: s

Wersja serwera to Spigot 1.14.4

­Zs8CEbP.png

Opublikowano
3 godziny temu, sk8erace1 napisał:

Spróbuj polecenia /lp user (nick) parent set headadmin.

wpisywałem to, ale nic nie dało. dalej wyświetla mi ze w tej grupie jest 0 osób a na czacie jako grupę pokazuje mi default.