Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę sponsorem poważnego serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś o mnie

Witam, mam 23 lata nazywam się Grzegorz. Mieszkam w województwie Pomorskiem. Od 3 lat pracuję jako specjalista do spraw bezpieczeństwa informatycznego. Posiadam wiele serwerów które obecnie stoją nieużywane a powinny zarabiać na swoje utrzymanie.

Chcesz dowiedzieć się więcej o mnie? Napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Plan

Planuję stworzyć sieć serwerów gier zaczynając od minecraft, cs:go, ts3. ( więcej informacji priv )

Poszukuję zarządców wraz z ekipami

W związku z powyższym poszukuję osoby która ma nie tylko pomysł ale gotową ekipę która podejmie się stworzenia serwera na najwyższym poziomie ta aby był wstanie zarobić na siebie i oczywiście na resztę ekipy.

Co oferuję?

Obecnie do zaoferowania mam kilka serwerów dedykowanych które mogę przeznaczyć w całości lub wydzielić ich część:

1. 40 x Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2690 v2 @ 3.00GHz (2 Sockets) + 64GB ramu + 512GB NVMe + 24TB SSD + 1PB HDD + łącze 10 Gbps

2. 24 x Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2630 @ 2.30GHz (2 Sockets) + 32GB ramu + 256GB NVMe + 24TB SSD + 1PB HDD + łącze 10 Gbps

3. 24 x Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2630 @ 2.30GHz (2 Sockets) + 32GB ramu + 256GB NVMe + 24TB SSD + 1PB HDD + łącze 10 Gbps

W skrócie oferuję:

- Profesjonalne podejście do tematu

- Pełne zaplecze IT

Oczekuję:

- Pełnego projektu serwera
- Posiadanie ekipy gotowej zarządzać serwerem

- mikrofon i komunikator