Skocz do zawartości

[Plugin] PremiumGuilds - najlepszy plugin na gildie

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam

 

Grając sobie w spokoju na jednym z serwerów zauważyłem trudności w rozgrywce - bugi/błędy/niedopracowania w pluginie FunnyGuilds, który używany jest na większości polskich serwerów. Oczywiście, mógłbym zgłosić moje uwagi zespołowi FG, ale nie tędy droga. Postanowiłem rozpocząć swój publiczny projekt gildii, którego mechanika nie będzie bardziej skomplikowana niż w FG (będą różne mechaniki, chętnie posłucham propozycji po wypuszczeniu pierwszej wersji). 

Nie będzie to projekt "zerżnięty" 1:1 ani od strony kodu, ani od sposobu działania. Mam pomysły i plany jak to wykonać i jak sprawić, aby plugin zachęcał użytkowników do korzystania.

 

 

Kiedy?

Zarys projektu pojawi się na githubie za parę dni, natomiast wypuścić pierwszą wersję pluginu planuję jeszcze w sierpniu.

 

 

Uwagi i postanowienia końcowe

- Plugin będzie całkowicie darmowy

- Będzie można go używać na wersjach 1.8 - 1.14

- Projekt jest otwarty, każdy może go współtworzyć

Edytowano przez ScoreBoard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Wstawiając takie posty na mpc to już codzienność 'nowy najlepszy plugin na gildie, ale jeszcze nie zrobiłem ani linijki kodu' Czego brakuje w fg? zmiany tych yeba**ch główek na tabie, żeby serwer był 'autorski' zmienne na www, anty logout, bugów poprzez mysql


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, szymonek8905 napisał:

Wstawiając takie posty na mpc to już codzienność 'nowy najlepszy plugin na gildie, ale jeszcze nie zrobiłem ani linijki kodu' Czego brakuje w fg? zmiany tych yeba**ch główek na tabie, żeby serwer był 'autorski' zmienne na www, anty logout, bugów poprzez mysql

przeciez sa zmienne na www, można przeciez uzywac mysql ?


4Headzik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Jeżeli wypuścisz pierwszą wersję pluginu i będzie ona lepsza od funnyguilds, to postawie na niej najlepszą paczkę jaką uda mi się zrobić na serwer EasyHC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Struktura projektu gotowa, kolejne postępy oraz aktualizacje na dniach.

 

https://github.com/premiumguilds/PremiumGuilds

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.08.2019 o 21:13, ScoreBoard napisał:

Oczywiście, mógłbym zgłosić moje uwagi zespołowi FG, ale nie tędy droga

No tak, jak coś jest źle w jakimś programie to ja też zawsze piszę od zera własny, windowsa też napisałem sam zamiast zgłaszać błędy do M$

 

A tak to... sądząc po kodzie, to w zasadzie piszesz klona FG, tylko pod swoim imieniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Autor tematu Napisano (edytowany)
Dnia 15.08.2019 o 14:50, Kamilkime napisał:

No tak, jak coś jest źle w jakimś programie to ja też zawsze piszę od zera własny, windowsa też napisałem sam zamiast zgłaszać błędy do M$

 

A tak to... sądząc po kodzie, to w zasadzie piszesz klona FG, tylko pod swoim imieniem?

Dla mnie wygląda to tak, że gdy zgłaszasz błąd FG, to powstaje kilka następnych...

 

Na kod FG nawet nie zerkam, piszę wszystko sam.

Na etapie paru podstawowych komend nie stwierdzałbym też, że jest to klon.

Edytowano przez ScoreBoard
literówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2019 o 10:42, ScoreBoard napisał:

Dla mnie wygląda to tak, że gdy gdy zgłaszasz błąd FG, to powstaje kilka następnych...

Dla mnie to wygląda tak, że najpierw ludzie nie zgłaszają nam błędów, a potem narzekają miesiącami na forach i innych discordach że coś tam im nie działa. Np. błąd z wyciąganiem itemów z GUI podobno był od dawna i wiele osób na niego narzekało - ale dopiero po ponad roku ktoś faktycznie zgłosił ten błąd nam i się o wszystkim dowiedzieliśmy ¯\_(ツ)_/¯

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trwają prace nad relacjami pomiędzy gildiami, kliknij aby oddać głos w ankiecie dot. wojen między gildiami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Witam, wpadłem na taki pomysł że jak podbijamy jakąś gildie to przejmujemy ich teren i mamy  tak jakby 2 gildie, coś w stylu plemion myślę że było by to ciekawsze niż standardowe podbijanie gildi i prawie nic z tego nie ma.

 

Można dodać w opcjach że jeśli gildia przejmie np 20 innych gildi to wygrywa edycje czy coś w tym stylu, można były ustawić wszytko w configu.

 

Myślę że to by zachęciło ludzi do korzystania z tego pluginu.

Edytowano przez hiperk

Daj lajka jeśli pomogłem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2019 o 11:19, hiperk napisał:

Witam, wpadłem na taki pomysł że jak podbijamy jakąś gildie to przejmujemy ich teren i mamy  tak jakby 2 gildie, coś w stylu plemion myślę że było by to ciekawsze niż standardowe podbijanie gildi i prawie nic z tego nie ma.

 

Można dodać w opcjach że jeśli gildia przejmie np 20 innych gildi to wygrywa edycje czy coś w tym stylu, można były ustawić wszytko w configu.

 

Myślę że to by zachęciło ludzi do korzystania z tego pluginu.

Nie potwierdzam, nie wykluczam, choć jest to trochę nieodpowiedni system, bo gracze zakładaliby gildie na multikontach aby podbijać je (zwiększając ilość regionów dla danej gildii na mapie przez co obszar dla nowych gildii ciągle by się zmniejszał) co przełożyłoby się na nieuczciwą wygraną po podbiciu 20 gildii. 

 

Jeśli chodzi o systemy podboju gildii w pluginie planowałem nad:

1. domyślnym systemie z fg, klikasz na jajo -> podbijasz gildię

2. klikasz na jajo -> timer. Po kliknięciu na jajo zaczyna się podbijanie gildii, z upływem czasu hp gildii będzie spadać (wiadomość o stanie hp będzie wyświetlać się np. na actionbarze), gdy hp spadnie do zera gildia traci życie. Gdy gracz odsunie się na więcej niż np. 5 kratek od serca bądź zostanie zaatakowany przez członka atakowanej gildii - podbijanie gildii przerywa się, a gildia dostaje ochronę na 24h.

3. systemem zaproponowanym przez jednego z użytkownika fg, link

 

W planach jest także system modułów, dzięki którym w łatwy sposób będzie można dodać własny bądź stworzony przeze mnie dodatek na swój serwer.

O tyle jest to dobre, że przy podzielonych zdaniach nt. sejfów w gildiach, panelów etc. będzie można samemu zadecydować, czy chce się mieć to na serwerze.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na serwer discord, na którym na bieżąco będą przekazywane informacje o aktualizacjach i ankietach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2019 o 18:50, ScoreBoard napisał:

Zapraszam na serwer discord, na którym na bieżąco będą przekazywane informacje o aktualizacjach i ankietach. 

Zdradź proszę - projekt żyje czy podzielił los większości?


Ta cierpliwa sygnatura czeka na wenę jego właściciela. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2019 o 22:35, andrzejt17 napisał:

Zdradź proszę - projekt żyje czy podzielił los większości?

Żyje, projekt nadal żyje. Niestety czas nie zawsze mi na to pozwala. W grudniu w okresie świątecznym pojawi się więcej aktywności związanej z projektem ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Zajrzałem kod i stwierdzam że jest słaby, dlaczego? Nie mogłem się w nim odnaleźć, nie wiedziałem gdzie co jest. 

BasicObject? Widziałeś jakiś duży projekt który ma takie nazewnictwo? Klasa zawiera dwie metody, getter od uuid i od jakiegoś identifiertype. W projektach bmstefanski jest coś podobnego ale nazywa się IdentifiableEntity (czasem ta klasa jest bez sensu, ale u ciebie nie widzę za bardzo jej zastosowania) - no i chociaż taka nazwa mówi mi co to za klasa, a twoja? PodstawowyObiekt? Mniejsza o nazwy.. Api to api, a ty masz api i impl, impl imlementuje te api i czym jest? No nazewnictwo porazka. Skoro już robisz jakieś moduły to wszystko ładnie poserializuj. 

Nw ten kod to porażka i większość jest z fg, nie chce mi się tego dalej sprawdzać, używałbym fg które ma swojego discorda i wszystko poprawiają jeżeli ktoś coś zgłosi.. Nie lepiej byłoby po prostu commitowac fg i fixować bugi o których mówisz? 

Edytowano przez source0_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...