Skocz do zawartości

Skrypt na teleportację


Polecane posty

Bardzo proszę mi pomóc. Próbowałem na milion sposobów zrobić to samemu lecz nie umiem.

Dopiszcie mi do tego, że jak ktoś się ruszy teleportacja zostaje anulowana

 

command /wybierzserverwyjdztak:
    trigger:
        send player title "&c&l5" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l4" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l3" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l2" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l1" for 1 second

        wait 1 second

        execute console command "spawn %player%"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
variables:
	{spawn::%player%} = false

command /wybierzserverwyjdztak:
    trigger:
		set {spawn::%player%} to true
        send player title "&c&l5" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l4" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l3" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l2" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l1" for 1 second

        wait 1 second

        execute console command "spawn %player%" 
		set {spawn::%player%}to false

on any movement:
	if {spawn::%player%} is true:
		cancel event

Proszę. Liczę na +.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • sk8erace1 zmienił tytuł tematu Skrypt na teleportację

No ale nie to chodzi xD. Że jak się ruszy to przerywa teleportacje a to nie działa. Tutaj nie da się ruszyć a i tak tepa

Dnia 5.08.2019 o 17:26, KaPeGie napisał:
variables:
	{spawn::%player%} = false

command /wybierzserverwyjdztak:
    trigger:
		set {spawn::%player%} to true
        send player title "&c&l5" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l4" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l3" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l2" for 1 second
        wait 1 second
        send player title "&c&l1" for 1 second

        wait 1 second

        execute console command "spawn %player%" 
		set {spawn::%player%}to false

on any movement:
	if {spawn::%player%} is true:
		cancel event

Proszę. Liczę na +.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, vezemiox123 napisał:

No ale nie to chodzi xD. Że jak się ruszy to przerywa teleportacje a to nie działa. Tutaj nie da się ruszyć a i tak tepa

 

sorki już daje naprawiony kod:

variables:
	{spawn::%player%} = false

command /wybierzserverwyjdztak:
    trigger:
		set {spawn::%player%} to true
        send player title "&c&l5" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l4" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l3" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l2" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l1" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second

        execute console command "spawn %player%" 
		set {spawn::%player%}to false

on any movement:
	if {spawn::%player%} is true:
		set {spawn::%player%}to false

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, KaPeGie napisał:

sorki już daje naprawiony kod:

variables:
	{spawn::%player%} = false

command /wybierzserverwyjdztak:
    trigger:
		set {spawn::%player%} to true
        send player title "&c&l5" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l4" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l3" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l2" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second
        send player title "&c&l1" for 1 second
		if {spawn::%player%} is false:
			stop
        wait 1 second

        execute console command "spawn %player%" 
		set {spawn::%player%}to false

on any movement:
	if {spawn::%player%} is true:
		set {spawn::%player%}to false

 

A możesz zrobić, że wysyła wiadomość, że teleportacja anulowana też na titlu? I żeby tylko teleportacja była anulowana przy chodzeniu bo też jest anulowana podczas ruchu myszką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...