Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Postacie na Mida

Kwarcik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,
może zacznę od tego ze gram w ligę od 1,5 roku i generalnie grywałem wcześniej na jgl, teraz przerzuciłem się na MID'a. Grywam różnymi postaciami, sięgałem po Akali, Cassio, Jayce, gdzieś zawsze lubiłem i nadal lubię pograć postaciami które są pickowane w profesjonalnych ligach. 
Zawsze zniechęcają mnie do postaci jakiekolwiek nerfy, np. Akali, dostawała nerfy, przestawałem nią grywać a okazywała się nadal dosyć mocna i do niej zawsze wracałem i znów dostała nerfa i znów przestałem z tego championa korzystać XD, podobnie Jayce (chyba też dostał jakieś nerfy), w takich sytuacjach postacie takie idą u mnie na drugi plan. 
Aktualnie grywam najczęściej Sylasem, Azirem, czasami Swainem oraz Ryzem. Generalnie podczas draftu mam jakieś przeczucie (ktore sie wyrybiło przez 1,5roku) czego brakuje nam w kompozycji, albo jaka postać bedzie dobra ogólnie do danego matchupu, dla mojej linii oraz dla kompozycji mojego teamu. Ale wiadomo jestem dosyć świeżym graczem ligi legend i chciałbym rad WETERANÓW którzy wiedzą co jest 5. 

A więc zależy mi zatem na tym aby ktoś mi wypisał która postać do czego jest dobra, precyzując chodzi o to czego chce, a czego nie od kompozycji enemy i mojego teamu grajac np. sylasem. Wiadomo czasami brakuje jaiegos AD,AP,CC tanka ale to są dosyć proste sprawy. ?
Postacie które mnie interesują; Sylas, Azir, Swain, Morgana (mid), Cassio, Jayce, Akali. Wymieniłem - od lewej -  najważniejszych.