Skocz do zawartości

Problem z kodem entityshotbowevent

Polecane posty

mam taki kod 

    public void EntityShootBow(EntityShootBowEvent e)
    {
      ItemStack bow = e.getBow();
      Player p = (Player)e.getEntity();
      User u = UserManager.getUser(p);
      if (!(e.getEntity() instanceof Player)) {
        return;
      }
      u.addStrzaly(1);
      u.save();
      if (bow.containsEnchantment(Enchantment.ARROW_KNOCKBACK))
      {
        if (bow.containsEnchantment(Enchantment.DURABILITY)) {
          bow.removeEnchantment(Enchantment.DURABILITY);
        }
        if (bow.getDurability() < 339) {
          bow.setDurability((short)338);
        }
      }
    }
  }

 

 

i jak jakieś entity (mob) strzeli do gracza to wysypują się błędy o co chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

a po co castujesz  playera do usera przez sprawdzeniem czy powinienes? tak sie dzieje jak edytujesz pierw myhardy zamiast nauczyc sie podstaw javy

DAJ LOGI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...