Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytania dotyczące pada do Xbox One S

HaszKu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam parę pytań odnośnie pada do xbox one s, jako że jestem zielony w temacie konsol a owa konsola jest moją pierwszą to mam kilka pytań.

Po pierwsze ten port do ładowania na górze pada jest przygotowany żeby kupić do pada ten zestaw z microsoft store z tym akumulatorem? czy jakoś inaczej wytłumaczy mi to ktoś? w zestawie nie ma kabla usb, ani tym bardziej tego akumulatorka.. ktoś wytłumaczy mi o co chodzi?

Po drugie do czego służy ten port na spodzie kontrolera o ten: 

https://zapodaj.net/images/3242ff6e30124.jpg

ten obok mini jack 3,5 :V  z góry dziękuję za odpowiedzi ^^

Licznik Postów: 20|40|60|80|100|150|200|250|300|350|400|450|500+

Opublikowano
1 godzinę temu, el capo napisał:

Ten port obok 3,5 to port do podłączenia m.in headsetu. https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/accessories/xbox-one-wireless-controller

czyli z tego co zrozumiałem, to ten port na zdj. dla przeciętnego śmiertelnika jest niepotrzebny. A port do ładowania jest niepotrzebny jeżeli nie zakupisz zestawu Xbox One Play and Charge za około 100 zł z dostawą z microsoft store ... @ el capo

Licznik Postów: 20|40|60|80|100|150|200|250|300|350|400|450|500+

Opublikowano

Pewnie oprócz headsetu jakieś inne gadżety można podpiąć pod tego pada. Ale większość użytkowników nie korzysta za bardzo z tych portów

• Aive zmienił(a) tytuł na Pytania dotyczące pada do Xbox One S

Zarchiwizowany