Skocz do zawartości

Praca jako hobby

Polecane posty

Witajcie :D Czy pracujecie czy się uczycie ? Ale to nie ważne bo chciałbym dać wam taką radę ! Róbcie to co lubicie ! I z tego będzie kasa dla wytrwałych :D Ja od dziecka bawiłem się   bańkami mydlanymi i teraz jeżdżę po świecie i robię show z bańkami mydlanymi :D A kasa się zgadza :D Niby tylko zwykłe bańki a tu proszę :D 

Pani Kasia

Uczę się dalej, choć już rozwijam swoją pasje od 10 lat w sporcie i jestem ciekaw co z tego wyniknie.

Konkretnie to trenuję Piłkę ręczną, właśnie zakończyliśmy kateg. Juniora i przeszedłem jako Senior już za realne pieniądze.

Wystarczy chcieć by połączyć naukę z pracą i jeszcze dobrze zarobić.

Sam studiuję i z pracy pokrywam sobie opłaty ok 13 tys funtów rocznie, spokojnie zostaje mi jeszcze połowa tego na życie.  Prace mam akurat taka która pokrywa się z moim hobby i kierunkiem studiów. 

Edytowano przez Ktosiu

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Pani Kasia

Dnia 5.04.2019 o 09:11, tomol9548 napisał:

Witajcie :D Czy pracujecie czy się uczycie ? Ale to nie ważne bo chciałbym dać wam taką radę ! Róbcie to co lubicie ! I z tego będzie kasa dla wytrwałych :D Ja od dziecka bawiłem się   bańkami mydlanymi i teraz jeżdżę po świecie i robię show z bańkami mydlanymi :D A kasa się zgadza :D Niby tylko zwykłe bańki a tu proszę :D 

Przekaz niby dobry, ale zabrzmiales troche jak coach

Ja mam prace na magazynie, ale jestem zadowolona, bo logistyka to totalnie moja bajka ;P

A co do przekazu to rzeczywiscie zabrzmiales troche jak coach :D Swoją drogą bańki mydlane to super sprawa, moje dziecko je totalnie uwielbia :D

Hahah To prawda może trochę tak zabrzmiałem a to dlatego,że co raz częściej spotykam ludzi,którzy robią coś czego nienawidzą i to trochę mi siadło na serce i myślę "Boże jakie oni muszą mieć przesr*ane życie... "  Nawet i dorośli je uwielbiają tak jak ja :D Ten duży dzieciak :D

Pani Kasia