Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z prostym skryptem

Sallciq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc ostatnio wzialem sobie jakiejs tam slabej, randomowej skrypt z paczki z neta i przerobilem go na /propozycja... Ogolnie jestem laikiem i nie umiem duzo, a nawet ledwo co wiec prosze o wyjaśnienie mi krok po kroku (Sorry) jesli ktos naprawde umie to zrobic bede jeszcze bardziej wdzieczny gdy mi go przerobi tak aby dzialal. Ogolny zamysl calego skryptu jest taki, aby po wpisaniu przez gracza komende /propozycja wyswietlalo mi sie na /helpopie &4&lPropozycja &aTEKST         i, aby skrypt gromadzil w folderze (katalogu) umiejscowionym w folderze

plugins>Skript>Skripts>Propozycje

Propozycje na temat serwera napisane przez graczy. Bardzo dziekuje za kazdą pomoc i wrzucam ponizej caly skrypt. Caly skrypt niby dziala, nic mi nie wyskakuje po /sk reload all, wszystko pieknie, git, ale gdy wpisze w grze /propozycja pokazuje mi, ze brak takiej komendy. Przedtem jakby co to pokazywalo mi brak spacji zmienilem ten blad i nic sic sie nie dzieje juz teraz, niby skrypt dziala, ale nie dziala... bardzo dziwne... Siedzialem z gościem który mi próbowal pomoc na discordzie i probowalismy zmienic cos przez godzine, troche pozmienialismy, lecz dalej nic nie dziala... Dziwne, bardzo dziwne... Pewnie rozwiazanie jest prostsze niz mysle. 

Za zalosne bledy z gory przepraszam, bo naprawde nie jestem dobry w te klocki. Pozdrawiam.

command /propozycja [<text>]:
    trigger:
        if argument 1 is set: