Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z poprawnym połączeniem serwer na BungeeCord

oszwach125

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z silnikiem Bungeecord.

Zwracam się do was ponieważ mam problem, chciałbym zrobił Lobby rozdzielające 2 tryby mojego serwera, które oczywiście znajdują się na 2 oddzielnych serwerach. Wiem że do tego potrzebny jest jeszcze jeden serwer z silnikiem Bungeecord i tu zaczyna się mój problem; nigdy nie maiłem do czynienia z tym silnikiem więc jestem kompletnie zielony w tym temacie. Zgłaszam się do was z ogromną prośbą gdyż nawet nie wiem jakie parametry ustawić configu aby ta wszystko działało poprawnie.

Dodam jeszcze, że zależy mi też na jakiejś poradzie odnośnie pluginów na ten silnik, gdyż z tego co testowałem zwykłe pluginy na Bukkita nie działają (najbardziej zależy mi na czymś od rejestracji i logowania na serwer, najlepiej coś w stylu AuthMe).

Dopowiem jeszcze, że moje serwery działają na hostingu https://www.enderchest.pl

• Marosking zmienił(a) tytuł na Problem z poprawnym połączeniem serwer na BungeeCord
Opublikowano

Enderchest posiada w swojej ofercie serwery BungeeCord, dzięki czemu będziesz musiał tylko dodać odpowiednie IP w pliku konfiguracyjnym.

https://www.enderchest.pl/oferta/bungeecord/

Co do pluginów, na serwer Bungee, musisz wgrać odpowiednie pluginy, które możesz pograć stąd.

https://www.spigotmc.org/resources/categories/bungee-proxy.3/

Opublikowano