Skocz do zawartości

[Zapowiedź][1.13.2][HardCore] Nelandia


Rekomendowane odpowiedzi

                            Witam!

 

                                             Na którym nie zdobędziesz wszystkiego odrazu a będziesz musiał się namęczyć aby coś osiągnąć i bez straty przewagi nad graczami dokonujących mikropłatności. 

                                                                                             Mamy małe doświadczenie z kilku lat wstecz mieliśmy duże zainteresowanie naszymi serwerami.

 

                Aktualnie zbieramy pomysły na to co byśmy mogli dodać na serwer i wraz z tym postem oczekujemy również od was pomysłów więc śmiało pisać wszystkie pluginy będą pisane od początku. 

 

Co aktualnie możemy zaoferować : 


  

       Serwer typu Hardcore+frakcje!
    
    Border mapy 5k na 5k

    Brak netheru/ endu / Perły wyłączone 

    Exp zmniejszony ze wszystkiego o 50%!

    Odczekanie na teleport 10 sekund /spawn /f home(do bazy gildi) /home.

    Tpa wyłączone. 


    
    Drop Z cobla               :   Diament 0.3% / Złoto 0,45% / Żelazo 1,5% / Węgiel | Lapis | Redstone 3% / Proch 0.1% / Szmaragdy 0.3%
        Drop Z cobla szczęście II  :   Diament 0.4% / Złoto 0,6%  / Żelazo 1,8% / Węgiel | Lapis | Redstone 4% / Proch 0.2% / Szmaragdy 0.4%
    Drop z cobla szczęście III :   Diament 0,5% / złoto 0,75% / żelazo 2,1% / wegiel | Lapis | Redstone 5% / Proch 0.3% / szmaragdy 0.5%
                
    Drop z mobów :  

*Zombie/Szkielet  :  zgniłe mięso | Kości 60% / Diament 0.1% / Złoto 0,25% / część żelaznego eq 2% / szmaragdy 0.1% / marchewki/ziemniaki 3%
*creeper :  proch  0,5% / tnt 0.1%

*Enderman  : drop skrzynek 20% / drop kluczy 2%  / Grabież III - 25% / 2,5%
*Zombie villagery : drop kluczy do skrzynek 3% / Grabież III - 3,5%
*krowy  : szansa na wypadnięcie skóry 10% / Grabież II - 12% / Grabież III - 15% (możliwa zmiana lub usunięcie) 

  
    

Drop z zwykłych skrzynek : Część diamentowej zbroi / Diamentowe narzędzie / książki ze szczęściem II / Wydajnością IV / Nieskończonością / ochroną III / 8 diamentów / 12 złota / 8 szmaragdów / Jajka creepera / Grabież III /


    Drzewa : Gdy zniszczysz jeden klocek drzewa kolejne klocki opadają jak piasek/żwir.
    
    Drop liśći : Patyki 10% / Jabłko 2% / Złote Jabłka 0.2%

    
    Waluta serwera : {Bryłka złota zmieniona nazwa na "Nelandy"}
             Możliwość kupna w sklepie serwera lub Drop z cobla 0.1% / z creepera/zombie/skeleton 0.1%     (chcemy ograniczyć mikropłatnośći ale musimy utrzymać serwer z czegoś)


Na spawnie będą takie rzeczy jak  :
*villagery, które mają do zaoferowania przedmioty z netheru oraz inne ciekawe rzeczy.
*Wiele zróżnicowanych zadań, które będą dawały doświadczenie/przedmioty.
*Regulamin
*Tepnięcie na losowe kordy max 500 kratek od spawnu.
*Klatki 1v1 / 2v2 oraz arena na której może być  od 5 do 10 graczy w jednej drużynie bez możliwości powrotu do areny przez 20 minut po zgonie.
Jest pomysł aby na Arenie nie tracić powera (wypowiedzcie sie na ten temat w komentarzu)

 

 

 

Frakcje : Chcielibyśmy wykorzystać stary system frakcji i troche go podrasować bo był naprawdę dobry. 
      Każdy claim to jest 5x5 kratek i wykorzystuje 3 powera gildi.(liczba może się zwiększyć lub zmniejszyć)
      Każdy gracz posiada maksymalnie 10 powera. Im więcej graczy tym tym większa suma powera gildi.
          Gdy gracz zginie odejmuje mu 5 powera.


        

      Załóżmy, że teren gildi jest zaclaimowany na 40 powera a gracz zginął i wszystkie osoby razem w gildi mają 35 powera wtedy wroga gildia może przejąć kawałek ziemi na 12 godzin lub dopóki sama sobie nieodclaimuje. (Dlatego uważajcie co robicie aby nie zginąć)

Gildia może mieć maksymalnie 10 członków.(Możliwa zmiana na większą)
Aby przyjąć członka do gildi będzie musiał posiadać odpowiednie itemy.(im więcej graczy w gildi tym nastepny gracz będzie musiał dać więcej itemów)

Na stworzenie frakcji również będą potrzebne itemy, których szybko nie zdobędziecie ale bez przesadzania wymagań.

 

 

Walka :

TNT będzie mogło się przebijać przez wode/obsydian/lawe od 16-22.
Resztę bloków normalnie caly dzień.

Podczas walki nie można się wylogować przez 15 sekund.

 

 

Ranga Vip :  

*Kolor nicku*

*zwiększony drop z mobów*

*3 zwykłe klucze*

*1 rzadki klucz*

 

Ranga SuperVip :

*kolor nicku*

*zwiększony drop z cobla i z mobów*

*5 zwykłych kluczy*

*3 rzadkie klucze*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z godzinę na godzinę mamy coraz więcej pomysłów, którymi podzielimy się z wami odrazu. Chętnie posłuchamy was co byście mogli jeszcze zaproponować oraz będziemy szukać okolo 5-10 graczy na beta testy.
 

Edytowane przez kamil787726
Odnośnik do komentarza
  • Biter. zmienił(a) tytuł na [Zapowiedź][1.13][HardCore] NelandiaCraft
  • Biter. zmienił(a) tytuł na [Zapowiedź][1.13.2][HardCore] Nelandia
  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Zapowiedź][1.13.2][HardCore] Nelandia   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...