Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio bowiem myślałem nad serwerem minecraft. Lecz potrzebna  mi pomoc profesjonalnego technika ,bo sam nie znam się zabardzo na pluginach.

Wymagania to:

-minimum 15 lat,ale można mi się przedstawić jako młodszy i pokazać przy tym co się umie (płeć obojętna).

-znać przynajmniej 15 pluginów obecnie dosyć znanych , dobrych i potrafić je ustawiać !

-wymagam discorda , ponieważ tam będzie serwer ( discord ) i komunikacja ze mną!

-często wbijać na nasz serwer i ogarniać go(jako technik głównie ustawiać pluginy)

-mówić o tym co się zrobiło jak mnie nie było(nie trzeba się mnie pytać czy można coś zrobić jak mnie nie ma , ale jak jestem to mi lepiej powiedzieć)  

Dodatkowe informacje:

-nie jestem zbyt surowym właścicielem(nie trzeba się mnie bać, ja nie gryzę :P).

-nie banuje ,ani nie wywalam z administracji z powodu naprzykład źle ustawionego pluginu,przecież zawsze  można naprawić albo poprawić .

-rozumiem  że ludzie popełniają czasami błędy.

-dodatkowo chce powiedzieć żebyście pokazywali nasz serwer swoim kolegą, przyjaciołą , znajomym.I losowym ludzią .

Kontakt zemną:

-discord:    

|тecнnιмaтιc-|tєςђภเ๓คtเς#9365

(skopiować wszystko) nie pisać ręcznie!

Zgłoszenia pisać na discordzie nie tu!

SERWER jeszcze jest jeszcze nie zakupiony HOSTINGIEM będzie TitanAXE!!!

Najprawdopodobiej serwer bedzie  w grudniu , styczniu lub listopadzie.

Powtarzam pisac na discordzie  |тecнnιмaтιc-|tєςђภเ๓คtเς#9365   !!!