Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop do gier za około 4000 zł

MineD akaMichal

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Szukam laptopa dobrego laptopa do gier którego koszt wyniesie max 4000 no powiedzmy 4200 zł.
Zależy mi na płynnym działaniu gier typu LOL, CS oraz bezproblemowym surfowaniu po internecie.
Sam nie znam się na tym zbyt dobrze, więc prosiłbym o pomoc osoby które mają doświadczenie.
Słyszałem, że karta graficzna musi być GTX, bo radeony podobno szybko się przegrzewają.

Myślałem o LENOVO Legion Y520-15IKBN (80WK01B8PB) i7-7700HQ 8GB 1000GB GF-GTX1050 W10, albo ACER Predator Helios 300 (NH.Q2CEP.002) i7-7700HQ 8GB 1000GB GF-GTX1050TI W10 ale nie wiem który lepszy.

Czy są to dobre wybory, czy istnieje coś lepszego w tej cenie ?

• Aive zmienił(a) tytuł na Laptop do gier za około 4000 zł
Opublikowano

Są to starsze modele  z procesorami 7 generacji, dodatkowo modele wyposażone są w wydajny procesor i nie adekwatną do tego grafikę.

Acer Aspire 7 i5-8300H/16G/240+1000/Win10 GTX1050Ti FHD 4149 zł
Matryca FULL HD matowa IPS, procesor 8 generacji wydajność jak i7HQ 7 generacji, aluminiowa obudowa, podświetlana klawiatura, przyzwoite głośniki.

Ewentualnie
Lenovo Legion Y530-15 i5-8300H/8GB/1TB GTX1050Ti 3799 zł