Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Downgrade z W10 na W7

Ristiel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuję pomocy

Jestem zielony w tym więc napisze odrazu czy da się przeistalowac win10 na win 7
szukałem w internecie jakiś tutoriali ale nic nie mogę znaleź po za cofnieciem na win7
ale problem jest taki że tu wczesniej nie był zaistalowny win 7 tylko win 10
i pytanie jest takie czy da rade jakos to przeistalować

• Aive zmienił(a) tytuł na Downgrade z W10 na W7
Opublikowano

Tylko po co? Przecież windows 10 to lepszy system.

Mobo: Aorus Z390 Pro|Cpu: i7 9700|Ram: Patriot Viper 4 3600MHz 16GB|Gpu: Rx 580 8GB|Psu: Seasonic Focus Plus 650W|Cooler: Noctua NH-U12A|Case: Corsair 220T 

Opublikowano

Wystarczy zainstalować windows 7 , innej możliwości nie ma i nie będzie nigdy.  
Instalacje należy umieć zrobić bo normalnie W7 nie instaluje się na ustawieniach biosu, USB i dysku  dla W10. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

@Ktosiu Czyli włożyć płytę do nośnika , ale gdy chce już zaistalować system wyskakuje mi taki komunikat ze moge utworzyć  kopie no i gdy to robie to nie ma konca ...

Opublikowano

Jak pisałem wcześniej nie umiesz zainstalować.

Instaluje się z pena albo nagranego DVD W ODPOWIEDNIM TRYBIE . Normalna instalka w7  nie widzi i nie czyta partycji gpt.

Opublikowano

Żaden, tylko nauczyć sie nagrywa instalkę najlepiej na pena w fat32 i w trybie GPT co bez problemu robi Rufus. 

Zarchiwizowany