Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem ts3 na hosteam


Arnn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zacząłem sobie taki mały projekcik związany ze stworzeniem serwera TeamSpeak3 bo w tym mało co siedziałem jeszcze.

No i wszystko fajnie pięknie bo serwer postawiłem na jakimś najtańszym itd. vpsie, skonfigurowałem sobie bota nawet tam jakiegoś darmowego itd.

I jak wiadomo, skoro zauważyłem że ludzie wchodzą na serwer (bez żadnych reklam etc.) to sobie pomyślałem no ale fajnie to czas coś z tym zrobić i pomyślałem nad przeniesieniem ts'a na lepszą maszynę.

A więc wybrałem hosteam z powodu rzekomych dobrych maszyn, anty ddosa i jedno z najlepszych powodów to przepustowość 10Gbps.

Wykupiłem sobie pakiet SILVER, na sam początek wystarczy na pewno, wgrałem Debiana 9 i

wbijam w putty, apt-get update itd.

Ściągam ts3 server, isntaluje, akceptuje licke.

No i najlepsze, bo odpalając serwer ts3 pokazuje że się odpalił i rzekomo działa, po sprawdzeniu komenda "./ts3server_startscript.sh status"

wyskakuje komunikat "Server is running", próba restartu go jak i VPS nie pomaga.

 

A próbując wejść na serwer przez ts'a wyskakuje " Połączenie z serwerem nie powiodło się"

 

 

logi serwera:

 

Cytat

2018-11-17 22:00:37.729450|INFO    |VirtualServer |1  |listening on 0.0.0.0:9987, [::]:9987
2018-11-17 22:00:37.730010|WARNING |VirtualServer |1  |--------------------------------------------------------
2018-11-17 22:00:37.730035|WARNING |VirtualServer |1  |ServerAdmin privilege key created, please use the line below
2018-11-17 22:00:37.730050|WARNING |VirtualServer |1  |token=xxxxx
2018-11-17 22:00:37.730064|WARNING |VirtualServer |1  |--------------------------------------------------------
2018-11-17 22:22:04.516959|INFO    |VirtualServerBase|1  |stopped

 

 

Cytat

2018-11-17 22:00:35.978461|INFO    |ServerLibPriv |   |TeamSpeak 3 Server 3.5.0 (2018-10-26 06:48:07)
2018-11-17 22:00:35.978547|INFO    |ServerLibPriv |   |SystemInformation: Linux 4.9.0-3-amd64 #1 SMP Debian 4.9.30-2+deb9u5 (2017-09-19) x86_64 Binary: 64bit
2018-11-17 22:00:35.978576|INFO    |ServerLibPriv |   |Using hardware aes
2018-11-17 22:00:35.979206|INFO    |DatabaseQuery |   |dbPlugin name:    SQLite3 plugin, Version 3, (c)TeamSpeak Systems GmbH
2018-11-17 22:00:35.979233|INFO    |DatabaseQuery |   |dbPlugin version: 3.11.1
2018-11-17 22:00:35.979422|INFO    |DatabaseQuery |   |checking database integrity (may take a while)
2018-11-17 22:00:35.991502|INFO    |SQL           |   |db_CreateTables() tables created
2018-11-17 22:00:36.227953|WARNING |Accounting    |   |Unable to open licensekey.dat, falling back to limited functionality
2018-11-17 22:00:36.228240|INFO    |Accounting    |   |Licensing Information
2018-11-17 22:00:36.228263|INFO    |Accounting    |   |licensed to       : Anonymous
2018-11-17 22:00:36.228278|INFO    |Accounting    |   |type              : No License
2018-11-17 22:00:36.228297|INFO    |Accounting    |   |starting date     : Sun Jul  1 00:00:00 2018
2018-11-17 22:00:36.228311|INFO    |Accounting    |   |ending date       : Wed Jul 31 00:00:00 2019
2018-11-17 22:00:36.228323|INFO    |Accounting    |   |max virtualservers: 1
2018-11-17 22:00:36.228335|INFO    |Accounting    |   |max slots         : 32
2018-11-17 22:00:36.305429|INFO    |              |   |myTeamSpeak identifier revocation list was downloaded successfully - all related features are activated
2018-11-17 22:00:37.696750|INFO    |              |   |Puzzle precompute time: 1407
2018-11-17 22:00:37.697390|INFO    |FileManager   |   |listening on 0.0.0.0:30033, [::]:30033
2018-11-17 22:00:37.698049|INFO    |VirtualSvrMgr |   |executing monthly interval
2018-11-17 22:00:37.698160|INFO    |VirtualSvrMgr |   |reset virtualserver traffic statistics
2018-11-17 22:00:37.730673|INFO    |Query         |   |listening for query on 0.0.0.0:10011, [::]:10011
2018-11-17 22:00:37.730791|INFO    |CIDRManager   |   |updated query_ip_whitelist ips: 127.0.0.1/32, ::1/128, 
2018-11-17 22:22:04.516735|INFO    |ServerMain    |   |Received signal SIGTERM, shutting down.
 

 

 

 

Chciałbym dodać że pisałem już w tej sprawie do hostingu 3 dni temu, to dostałem odpowiedź o firewallach, iptables których nie konfigurowałem, później jeszcze pisało że mam sprawdzić antywirusa który raczej nie ma nic do tego, dodatkowo wersje ts3 i mojego klienta ale one też są aktualne, to jak dałem odpowiedź przez 3 dni nie raczyli odpisać a jak wiadomo dzisiaj sobota a infolinia od pon do pt.

To przydałaby się wasza pomoc :)

Edytowane przez Arnn
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający forum Problem z odpaleniem ts3 na hosteam   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...