Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w koncepcji napisania bota

fredziukus12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciał bym napisać bota który wykonywał by serię kliknięć [ Chodzi mi o to aby bot grał w ruletkę stawiał stawki i sprawdzał czy wygrał/przegrał za

pomocą pixelscreach ]

Jako że jestem początkujący i jedyne co napisałem do tej pory to bota do gry [ margonem na e2] 

całą koncepcje zawarłem narazie w tekście, podjełem także próby napisania takowego bota ale niestety napotkałem na nie jeden błąd w kodzie.

Koncepcja bota.

petla
   If głowny jeżeli pixel scrench znajdzie kolor czerwony do ($C=$C+1) 
   jeśli znajdzie zielony zaczyna od początku

wykonaj if cały czas
    jeżeli Tak
    zacznij od nowa    
    jeżeli nie
    sprawdź wartość $C 

jeżeli ($C=6) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6 i 7 jednocześnie (cała reszta tak samo jeżlei zmienna c=danej liczbie wtedy ma zostać wykonany tylko ten if)
    wykonaj serie klikniec myszą
    nastepnie sprawdź czy pokazał się kolor zielony

jeżeli ($C=7) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6 i 7

jeżeli ($C=8) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6 i 7

jeżeli ($C=9) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6,7,8

jeżeli ($C=10) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6,7,8,9

jeżeli ($C=11) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6,7,9,10 

jeżeli ($C=12) ten if ma zostać wykonany tylko raz żeby po tym nie wykonał się ponownie dla wartości 6, 7, 8, 9, 10, 11

koniec głównego if
koniec petli

kolor zielony to wygrana, kolor czerwony to przegrana 

technika ta to tak zwane przerywanie Trainów.