Skocz do zawartości
  • 0

Klikanie w.. niewiadome punkty?

Hardcore135
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Jestem laikiem w temacie więc proszę o wyrozumiałość.

Bawię się w autoit dopiero kilka dni i na razie napisałem powiedzmy expbota do gry metin 2. 

Ale napisanie skryptu polegającego na kilkanie w punkty i naciskanie kilku klawiszy na klawiaturze nie jest jakimś wyczynem.

Chciałbym napisać bota który kopie rudy w grze metin2.

Ogólnie chodzi o to że klikam na przywołanie rudy, ruda się pojawia i aby postać zaczęła kopać trzeba kliknąć na tą rude.

Problem w tym że nie wiadomo gdzie ruda się pojawi. Pewne jest tylko to że gdzieś obok postaci. Ale nie możliwe jest ustalenie konkretnych kordów myszki żeby to klikała bo tak jak pisałem ruda zawsze spada w innym miejscu. Da się to jakoś ogarnąć?

Z góry dzięki za pomoc :)

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

tl;dr Tak, da sie. 

Czysto teoretycznie mozesz zaczac krecic sie wokol wlasnej osi i szukac rudy na ekranie za pomoca PixelSearch albo biblioteki ImageSearch. Ale to moim zdaniem sie nie uda bo ciezko bedzie o ustalenie unikalnego pixela/grupy pixeli. 
Ja tu widze 2/3 rozwiazania, ale wszystkie niestety sa raczej poza zasiegiem osoby ktora uczy sie programowania od 3 dni. Wymagaja one rowniez uzycia innego jezyka programowania, bo autoit sie raczej do tego nie nadaje. 
1. Odczytwanie pakietow. Client musi dostac informacje od serwera, ze pojawila sie ruda. liveoverflow ostatnio nawet zrobil kilka video o tym z gry pwn adventure. 
2. Moze jakis inline hook na funkcje rysujaca texture? Teoretycznie moglo by sie udac. 
3. To juz troche overkill, ale mozna stworzyc AI ktore rozpozna rude na ekranie i w nia kliknie. Chyba najlepszym punktem wyjscia do tego rozwiazania bedzie seria 'python plays gta' na kanale sentdexa. 

• 0
Dnia 12.11.2018 o 23:17, Pawellek napisał:

tl;dr Tak, da sie.