Skocz do zawartości

Problem przy kompilacji slot system


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoze ktoś bo kur...y dostane

 

błąd:
 

Cytat

 

char_item.cpp: In member function 'bool CHARACTER::UnequipItem(CItem*)':
char_item.cpp:6039: error: expected primary-expression before 'else'
char_item.cpp:6039: error: expected `;' before 'else'
gmake: *** [OBJDIR/char_item.o] Bł±d 1
gmake: *** Oczekiwanie na niezakończone zadania....

 


 

cała funkcja:


 

Cytat

 

bool CHARACTER::UnequipItem(LPITEM item)
{
    int pos;

    if (false == CanUnequipNow(item))
        return false;

    if (item->IsDragonSoul())
        pos = GetEmptyDragonSoulInventory(item);
    else
        pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());

    // HARD CODING
    if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
        ShowAlignment(true);

    item->RemoveFromCharacter();
    #ifdef __HIGHLIGHT_SYSTEM__
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos), false);
    #else
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
    #endif
    else
    #ifdef __HIGHLIGHT_SYSTEM__
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos), false);
    #else
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos));
    #endif

    CheckMaximumPoints();

    return true;
    
}

 

sam czaje że chodzi o te "else" ale kombinuje na wszelakie sposoby zeby to naprawic ale nie umiem jak usune "else" to po zdjeciu przedmiotu nie daje go do eq tylko znika

 

z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający forum Problem przy kompilacji slot system   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...