Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Opłaca się wrócić do Aiona?

polska1290

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie, czy opłaca się wrócić do Aiona, jestem początkującym grałem 2,5 roku temu wbiłem około 40 poziomu i przestałem grać, gdyż samo expienie było nudne i potem nie dawałem rady, mało przyjazna gra.

Słyszałem, że wrzesień/pażdziernik ma być reset i ma być o wiele szybszy exp, łatwiejsze zdobywanie level'i itd

Jak ktoś się orientuje to niech napisze jakie te zmiany będą, kiedy dokładniej i czy opłaca się wrócić do gry.

Dodam, że grałem sorciem i był nawet fajny oraz posiadam Black Desert Online, która okazała się jeszcze bardziej nieprzyjazna dla nowego gracza + trzeba byłoby grać codziennie mnóstwo godzin, żeby coś tam zdziałać.

Możecie polecić inne MMO, grałem 7 lat w Metin2. (najlepiej po polsku i bez p2w)

Opublikowano

Czysta hipokryzja.... Grałeś nie wbiłeś nawet 65 gdzie idzie to zrobić w niecały 1 dzień i Ci się znudziło?  Sugeruje w takim razie nie pobierać bo exp do 65 będzie tak samo szedł jak czy wejdzie dodatek czy nie bo dodatek który ma wyjść tyczy się expa 75-80 . Tak więc prywat lub ogólnie odradzam MMO z takim nastawieniem .

Nowicjusz
Opublikowano

Z tym wbiciem 65 w jeden dzień to przesada. Chyba, że potrafisz czas zatrzymać.

Jak trochę "wyłączysz" życie to w kilka dni wbijesz. 

catmu.jpg

wiele serwerów za mną, ale jeszcze więcej przede mną!

Opublikowano