Skocz do zawartości

Potrzebny skrypt pod TFS 0.3.6 (8.54 Tibia) - Changer NPC Item za Item


Rekomendowane odpowiedzi

Siema, tak jak w tytule, poszukuję skryptu do TFS 0.3.6 (8.54 Tibia) 

Jak miałby działać taki skrypt? - Chodzi mi o NPC, który wymienia przedmiot za przedmiot - ale nie pojedynczą sztukę tak jak w tym skrypcie - 

Cytat

local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
local talkState = {}
 
function onCreatureAppear(cid)              npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid)           npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg)          npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink()                  npcHandler:onThink() end
 
function creatureSayCallback(cid, type, msg)
    if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
        return false
    end
 
    local talkUser = NPCHANDLER_CONVBEHAVIOR == CONVERSATION_DEFAULT and 0 or cid
 
    if(msgcontains(msg, 'trade') or msgcontains(msg, 'How many items they should give')) then
        selfSay('Do you want to give me 2 woods, for 1 stone', cid)
        talkState[talkUser] = 1
    elseif(msgcontains(msg, 'yes') and talkState[talkUser] == 1) then
        if(getPlayerItemCount(cid, 11397) >= 2) then
            if(doPlayerRemoveItem(cid, 11397, 2)) then
                doPlayerAddItem(cid, 11399, 1)
                selfSay('Here you are.', cid)
            else
                selfSay('Sorry, you don\'t have enough woods.', cid)
            end

        else
            selfSay('Sorry, you don\'t have enough woods.', cid)
        end
        talkState[talkUser] = 0
    elseif(msgcontains(msg, 'no') and isInArray({1}, talkState[talkUser])) then
        talkState[talkUser] = 0
        selfSay('Ok then.', cid)
    end
 
    return true
end
 
npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())

Zależy mi na tym aby napisać np. "trade" i abym mógł wymieniać w oknie handlu (jak przy NPC z armorami czy czymkolwiek przedmioty) albo ew. pisząc odpowiednią ilośc np. 22 woods w zamian otrzymuję 11 stones, ale dodatkowo chciałbym też, żeby dało się wymieniać stones na coś o wyższej wartości i tak łącznie 7 razy (2W - 1S, 3S - 1I, 2I - 1C, 3C - 1S, 2S - 1G, 4G - 1D, 6D - 1M) ew degradacja przedmiotu też wchodziła by w grę czyli odwrócenie tego procesu tak abym mógł wymieniać przedmioty o poziom niżej :)
Jeżeli ktoś ma siłę na napisanie takiego skryptu bardzo bym prosił bo sam nie daje sobie rady (przerosło mnie te zadanie) :)

Z góry mówię, że przekopiowanie skryptu z NPC Od Weaponsów czy tam armorów nie wchodzi w grę bo one mają zakodowane 2148 ID (jako gold i nie potrafię tego w żaden sposób zmienić) 

Znajdzie się jakaś dobra dusza do pomocy? :)

 

EDIT: Ewentualnie możecie napisać w jaki sposób mógłbym użyć NPC do armorów np. ale żeby ten sczytywał z serwera złoto/platyny/cc coiny jako inne ID - ALE TYLKO DLA TEGO KONKRETNEGO NPC (nie chce zmieniać całej waluty w grze)

Edytowane przez Vivelo
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający forum Potrzebny skrypt pod TFS 0.3.6 (8.54 Tibia)   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...