Skocz do zawartości

Zarządzanie dozwolonymi komendami na serwerze

GreXXX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem z kolegą zielony w zarządzaniu serwerem ale chcieliśmy zagrać ze znajomymi na własnym serwerze który ostatnio kupiliśmy i tu zaczyna się problem. Niestety nie wszyscy będą stosować sie do tego aby nie zmieniać gamemoda na kreatywny albo nie używać komend typu /xp gdy nikogo nie ma na serwerze. Czy istnieje możliwość zablokowania niektórych komend za pomocą np. PermissionsEx a jeśli tak to może ktoś podesłać przykładowy config który będzie działał z EssentialsX, czy jednak takie pulginy można skonfigurować tylko na komeny które są dozwolonedla danej grupy. Za pomoc z góry dziękuje.^^

(Pulginy które mamy na serwerze:ClearLag, EasyWarp, Essentials,  HealthBar, Lockette, RandomPort, TreeAssist)

Komendy administracyjne są z góry zablokowane dla graczy którzy nie posiadają OP tudzież nie potrzebujesz PermissionEx, ale dobrze podeśle Ci taki pliczek.

Masz tutaj config jakby coś nie działało to pisz i najlepiej w odpowiedzi oznacz mnie @AlexsanderARG wtedy priorytetem staję się odpowiedź Tobie ;)

groups:
  Gracz:
    options:
      default: true
    - essentials.warp.list
    - Essentials.tpaccept
    - Essentials.tpadeny
    - Essentials.home
    - essensials.home
    - essentials.sethome
    - essentials.helpop
    - essentials.msg
    - essentials.tpa
    - essentials.warp
    - essentials.kits.tools
    - essentials.motd.*
    - essentials.delhome
    - essentials.spawn
  Admin:
    options:
      default: false
    permissions:
    - '*'
schema-version: 1
users:

Edytowane przez AlexsanderARG