Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Porady odnośnie linii dla początkującego

Havyl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć koledzy,

Gram w lola już od 3 miesięcy, wbiłem 30 lvl i zacząłem się bardziej interesować oraz przykładać do tej gry bo mnie wciągnęła. Chciałbym zacząć grać gry rankingowe, ale nie mam pojęcia na jakiej lini będzie mi najłatwiej na początek, podoba mi się gra w jungli na środkowej alei oraz na adc, i tutaj jest problem, że nie mam pojęcia co wybrać i jaka ma największy wpływ na gre. Słyszałem, że jungla ma taki wpływ ale szczerze powiem, że nie wychodzi mi gra w lesie (ale bardzo mi sie podoba) bo moi sojusznicy już w 5 minucie potrafią przegrać linie i mieć problem o to do mnie. A kiedy przychodzę na ich linie to już przeciwnik jest tak naffedowany, że zabija nas dwóch. Prosiłbym o jakieś porady odnośnie wybrania linii i może również co do tej jungli. Z góry bardzo dziękuje!

Opublikowano

No cóż. Jungla ma największy wpływ na grę jakby nie patrzeć bo musisz robić objectivy, robić enemy junglę, mieć wszędzie wizje w jungli, gankować tak często jak to tylko możliwie i najlepiej robić to na bota bo jak enemy duo bot wygrywa linię to z bota łatwiutko przejąć gierkę. Ja przez 3 lata mainowałem ADC i junglę jak trzeba było wbić ale z ADC powiem Ci, że jeśli zrobiłeś pierwsze 2/3 fragi to miałeś easy lane'a ale teraz to nic nie warte te 2/3 fragi jak Ci jungler wjeżdża na pysk, a Twój nic nie robi. Moim zdaniem adc>support/jungle>mid>top. 

ezgif-com-effects.gif