Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Otwieranie nowych stron w programie (hreflink)

teusz0724k

Pytanie

Opublikowano

Witam, potrzebuję pomocy z otwieraniem nowych stron, mianowicie, po kliknięciu buttonu powinna otworzyć się strona YouTube, po kilkunastu sekundach by się zamykała i generowałby się nowy link do YouTube. Nie robiłem jeszcze z hreflinkami więc jestem zielony, jeśli coś jest źle proszę o poprawienie

Kod buttonu:

Private Sub Button3_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button3.Click
        For Each klikLike As HtmlElement In WebBrowser1.Document.GetElementsByTagName("a")
            If klikLike.GetAttribute("href").Contains("#") Then
                Dim s As String = klikLike.GetAttribute("href")
                klikLike.InvokeMember("click")
                Exit For
            End If
        Next
    End Sub

Tutaj kod ze strony od tego buttonu po którym wciśnięciu otwiera się yt:

21x3e9.png

w <a href="linkkk" > znajduje się już wygenerowany link do yt

w <a class="likeClick" href="#"> - # generuje nowe linki 

Po kliknięciu buttonu po obserwacji w webbrowser strona przesuwa się tylko do góry. 

tumblr_me3px1cAsX1rll4sdo1_500.gif                                                             

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
using System;
using System.Text.RegularExpressions;
using System.Windows.Forms;

namespace Youtube_test
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        private string kodstr;