Skocz do zawartości

Problem z routerem


TheAdamekPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem posiadaczem internetu domowego w ofercie T-Mobile bez limitu danych z prędkością do 20Mb/s. Do tego mam router Huawei B529. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z routerem. Po włączeniu go prędkości  pobierania oscylują przez około 10 minut w okolicach 1MB/s. Po tym czasie prędkość zaczyna drastycznie spadać, zwykle nie przekraczając 100KB/s. Pomyślałem, że może dziać się to przez jakieś przegrzewanie routera czy coś, ale zobaczyłem że akurat niedawno w statystykach routera przekroczone zostało 400GB danych i od tego czasu prędkość zaczęła spadać, wcześniej było okej. Gdy przełożę kartę z routera do smartfona, prędkość jest stabilna, w zależności od zasięgu sieci. Moje pytanie brzmi, czy możliwe jest to przegrzewanie, czy T-Mobile może mieć w routerze jakieś "spowalniacze" prędkości od przekroczonego limitu danych, o którym w umowie nic nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Problem z routerem   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...