Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Boty do gier przeglądarkowych

Bóbr.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nie znalazłem jakiegoś jasnego działu na taki temat wiec wrzucam w wir pogaduszek.

Swoją drogą może to byc luźna dyskusja, a nie w 100% konkrety.

Mianowicie jestem programistą front-end i od jakiegoś czasu zastanwiałem się jaki język wybrać do nauki hobbystycznej nie zawodowej. Było kilka pomysłów, od pythona i raczkującego machine learningu po aplikacje mobilne. Jednak w ostateczności chciałbym się pobawić z botami do gier. Na sam początek proste boty do gier przeglądarkowych, które przy spełnionych odpowiednich warunkach wykonują jakąś czynność automatycznie za nas, najlepiej aby działały w tle aczkolwiek na chwilę obecną nie jest to must have.

Pytanie zatem, jaki język do tego będzie najlepszy (ablo najprostszy), jakie biblioteki, jakieś rady, może ktoś już się w to bawił i chciałby podzielić się uwagami? :P

Szukam grafika, który zobi mi sygnaturkę ;)

Opublikowano

Zalezy od gry. Najpopularniejszy jezyk to chyba C#, ewentualnie Python, a z tego co pamietam to nawet w javascripcie byly/sa boty do Margonem. Tak ogolnie, to kazdy jezyk ktory ma jakas biblioteke do wysylania zapytan HTTP bedzie sie nadawal (czyli wszystkie? XD).

Jak nie chcesz bawic sie w requesty to mozesz skorzystac z Selenium. Jesli natomiast jestes masochista, to mozesz zaczac od tworzenia pixelbota w jakims Autoit albo AHK.

Opublikowano

Dobra zacząłem pisać skrypcik w js, ale już na samym początku jest problem.