Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Powerbank

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Postanowiłem napisać taki temat ponieważ nie znam się jakoś bardzo na powerbankach, ani szczególnie dużo z nich do tej pory nie korzystałem. Niestety nadeszła pora, w której czas zacząć wspomagać się w/w urządzeniem, stąd pytanie - Jaki powerbank kupić? Zależy mi na tym, aby przy jednorazowym naładowaniu powerbanka utrzymać swój telefon jak najdłużej przy życiu (Huawei P10), także realna pojemność i żywotność baterii(?) w powerbanku musi być jak największa. Budżet nie robi mi większego znaczenia, ale myślę, że okolice 200 złotych będą odpowiednie. 

74f31dbf1675f.jpg

Opublikowano

Z polskiego rynku zdecydowanie ten TP-Link TL-PB20100, lub z tańszych ale trudniej dostępny w sklepach - Power Bank Xiaomi 2C 20000mAh. Na gearbest jest teraz za 104 zl. Bardzo chwalony jest.

Opublikowano
Dnia 12.04.2018 o 17:25, 707 napisał:

4 godziny temu, Mario1990 napisał:

Z polskiego rynku zdecydowanie ten TP-Link TL-PB20100, lub z tańszych ale trudniej dostępny w sklepach - Power Bank Xiaomi 2C 20000mAh. Na gearbest jest teraz za 104 zl. Bardzo chwalony jest.

One faktycznie mają po 20k mah? Jak jest z ich żywotnością?