Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podanie na Tutora/GM

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich wojowników ze świata Metina!

1) O mnie

Mam na imię Paweł, mam dwa obywatelstwa - niemieckie i polskie. 18 lat skończyłem 28. września. Jestem uczniem liceum na profilu politechnicznym. Interesuję się architekturą, jestem osobą kreatywną, a marzenie, żeby zostać architektem ciągnę już od małego. Jestem osobą spokojną i opanowaną. Potrafię zachować powagę na każdym kroku, ale spokojnie - ze mną sobie też pożartujecie! Uważam siebie za osobę otwartą, która bardzo chętnie pomaga innym. Wspieranie ludzi i pomaganie od zawsze sprawiało mi wielką przyjemność. Odnośnie Metina to gram w niego od 2009/2010 roku, więc jestem w stanie odpowiedzieć na (prawie) każde pytanie związane z tą grą. Mam za sobą kilkadziesiąt prywatnych serwerów MT2, kilka TOPek i setki godzin przegrane - ale jest to pierwszy projekt gdzie się zgłaszam jako Tutor. Grywam też w inne gierki np. CS:GO czy też League of Legends.

2) Dlaczego akurat ja?